خمین- امام جمعه خمین گفت: سپاه پاسداران مظهر عینی ایستادگی در برابر قدرت‌های استکباری و است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید قاسم میرصادقی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته خمین اظهار داشت: میزان برای پیروزی، موفقیت و سربلندی، سلامت دین و دنیا و آخرت و عالی‌ترین درس کلاس دنیا تقوا و ولایتمداری است.

امام جمعه خمین با اشاره به دیدار مقام معظم رهبری با فرماندهان سپاه پاسداران گفت: سپاه پاسداران مظهر عینی گفتمان حضرت امام (ره) و ایستادگی در برابر قدرت‌های استکباری و استعماری است و برآمده از مردم می‌باشد و در طول ۴۳ سال گذشته پایبندی و وفاداری خود را به نظام اسلامی، ملت ایران و ملت‌های مظلوم مسلمان نشان داده است.

وی افزود: پاسداران سبز پوش سپاه پاسداران غیرتمندان عرصه مجاهدت و فداکاری هستند که در عرصه‌های مختلف تهدیدات و بحران‌ها را به فرصت تبدیل کرده اند و ملت ایران یکپارچه حامی و پشتیبان سپاه پاسداران و نیروهای مسلح هستند و پیشرفت‌های این نهاد انقلابی سبب افزایش امنیت امروز نظام است.

میرصادقی با اشاره به حادثه تروریستی شیراز بیان کرد: دشمن عجولانه دست به اقدامات شکست خورده می‌زند و برای دومین بار در شاهچراغ اقدام تروریستی انجام داد و اقدام شجاعانه جوان برومند شیرازی برای زمین زدن تروریست مصداق پیروی از مکتب سرور و سالار شهیدان است.

وی با اشاره به پیش ثبت‌نام گسترده در انتخابات مجلس دوازدهم، ادامه داد: شور و شوق به ویژه در میان جوانان برای حضور در این دوره از انتخابات نشان دهنده امید به آینده و افق روشن جمهوری اسلامی در ادامه مسیر قیام عاشورا است.

انقلاب اسلامی دستاورد بزرگ قیام سیدالشهدا است

امام جمعه خمین با بیان اینکه انقلاب اسلامی دستاورد بزرگ قیام سیدالشهدا است، گفت: مقامات آمریکایی و صهیونیستی اعتراف به بُرد میدانی جمهوری اسلامی کردند و به دنبال از بین بردن امنیت هستند زیرا مهمترین دستاورد انقلاب است.

وی تاکید کرد: رسانه‌های دشمن اعتراف به موفقیت‌های چشمگیر دولت سیزدهم به ویژه در جریان آزادسازی پول‌های بلوکه شده ایران دارند.

میرصادقی تصریح کرد: دشمن تلاش دارد که در سالگرد اغتشاشات سال قبل، امنیت کشور را مورد هدف قرار دهد که همه باید هوشیار باشند و دشمن با هدف قرار دادن مراکز مذهبی به دنبال نزاع شیعه و سنی است، چراکه دشمن از مساجد و این مراکز شکست خورده است.

امام جمعه خمین در خصوص ماه صفر نیز گفت: در این روزها صدقه بسیار سفارش شده است، به ویژه صدقه برای کسانی که عازم سفر زیارتی هستند.