خرمشهر- امام جمعه خرمشهر گفت: مردم خوزستان به ویژه شهرستان‌های خرمشهر و آبادان مفتخر به خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمدجواد عادل‌پور ظهر امروز جمعه در جمع نمازگزاران خرمشهر با اشاره به حرکت زائران اربعین حسینی به سمت مرزهای خوزستان اظهار کرد: عملیات بزرگ و مقدس خدمت رسانی دستگاه‌ها و مواکب مردمی به زائران حسینی در پیاده روی اربعین در مرز شلمچه آغاز شد.

امام جمعه خرمشهر گفت: مردم خوزستان به ویژه شهرستان‌های خرمشهر و آبادان مفتخر به خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی هستند.

وی با انتقاد از اقدام برخی از نمایندگان مجلس در راستای اعمال فشار به وزارت کشور گفت: برخی از نمایندگان مجلس، وزیر کشور را تحت فشار قرار دادند تا معاون سیاسی خود را عوض کند، چون معاون سیاسی وزیر در اقدامی انقلابی یک آئین نامه قانونی ابلاغ کرد که در رابطه با صیانت از آرای مردم بود.

حجت الاسلام عادل‌پور اقدام مذکور را مایه تأسف دانست و افزود: این دخالت آشکار در امور اجرایی و خلاف قانون و مطالبات و خواسته مقام معظم رهبری است.

امام جمعه خرمشهر به روز مساجد هم اشاره کرد و گفت: مساجد پایگاه دفاع از ارزش‌ها است. امروز سخت‌ترین هجمه دشمن در بخش فرهنگ است. از این رو مساجد سنگر مقاومت فرهنگی هستند.

وی ضمن محکومیت تکرار حمله تروریستی در حرم شاه‌چراغ تصریح کرد: روشن است که این‌ها به دنبال ایجاد التهاب در کشور ما هستند و هدف آنان ضربه زدن به امنیت ملی است.

حجت الاسلام عادل‌پور گفت: دشمنان بعد از انجام عملیات تروریستی به وسیله رسانه‌های تابع خود در داخل و خارج کشور، این عملیات تروریستی را به گردن جمهوری اسلامی می‌اندازند و این نشان از یک جنگ ترکیبی است.