کرج- مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز گفت: سند تحول بنیادین آموزش و پرورش در تمامی فعالیت‌های این نهاد در رأس قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی حجرگشت ظهر شنبه در نشست شورای معاونین آموزش و پرورش استان البرز اظهار کرد: اجلاس مدیران و رؤسای آموزش و پرورش اتفاق خوبی بود و مسائل آموزش و پرورش به صورت جامع در اجلاس آسیب شناسی شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز با اشاره به کار ویژه مهم استان در زمینه معرفی پیشنهادات در مواجهه بهتر مدیران مدارس با چالش‌ها و مشکلات آموزش و پرورش گفت: با کمک مدیران آموزش و پرورش استان و همفکری متولیان این حوزه در استان البرز، مجموعه بسیار خوبی گردآوری شد و این پیشنهادات خدمت مقام عالی وزارت آموزش و پرورش تقدیم شد.

حجرگشت در رأس قرار دادن سند تحول بنیادین آموزش و پرورش در تمامی فعالیت‌ها را بسیار مهم ارزیابی کرد و افزود: مسئله اجرای سند در مدارس، پیگیری ایجاد مدارس تحولی و همچنین موضوع رهیاران تحول در استان البرز باید با جدیت و سرعت دنبال شود.

وی همچنین با اشاره به موفقیت دانش‌آموز مسیحا باقری تنها، در کسب رتبه دوم کنکور سراسری در رشته ریاضی، اظهار داشت: استان البرز افتخارات بسیاری در زمینه‌های مختلف علمی و آموزشی و فرهنگی کسب کرده است و باید از همه این افتخارات به بهترین نحو ممکن تجلیل و تقدیر شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز با اشاره به فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری در زمینه کار جهادی، تصریح کرد: مطابق فرمایشات مقام معظم رهبری رسیدن به قله‌ها و افتخارات اصلاً دور از دسترس نیست و در این زمینه مسئولین باید با کار جهادی برای مردم امید آفرینی کنند.