زرندیه-فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: فضای مجازی و بی‌صداقتی در آن بلای جان جامعه امروز است.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار محسن کریمی بعد از ظهر شنبه با حضور در جمع صمیمی فرماندهان و ارکان حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت، ایستادگی و مقاومت را اولین درس واقعه عاشورا دانست و افزود: جبهه جایی نیست که انسان پشت به دشمن کند، بلکه باید بایستد و با دشمن مقابله کند.

وی توجه به نماز و قرائت قرآن را از جمله آموزه‌های کربلا دانست و افزود: امام حسین (ع) در اوج درگیری نماز را به جماعت اقامه کرد.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی افزود: تنها راه برون رفت از انحراف، مأنوس شدن با قرآن و خواندن این معجزه الهی و تفکر بر روی مفاهیم والای آن است.

فضای مجازی و بی‌صداقتی در آن بلای جان جامعه امروز است

کریمی فضای مجازی امروز را بلای جان جامعه دانست و تصریح کرد: متأسفانه با توجه به تأکیدات فراوان مقام معظم رهبری پیرامون فضای مجازی، می‌بینیم دروغ، افترا، تهمت و اخبار کذب به راحتی منتشر می‌شود و تمامی این موارد انسان را مدیون دیگران می‌کند و باید درس رعایت حق الناس را مورد توجه قرار داده و منتشر کننده اخبار کذب نباشیم.

وی با بیان برنامه‌های مختلف دشمن برای ضربه به نظام خاطرنشان کرد: پیروزی خون بر شمشیر درس بزرگ عاشوراست و ما نباید مرعوب عملیات روانی دشمن شویم و با بصیرت خود در برابر جنگ شناختی همه جانبه دشمن حقایق و واقعیت‌ها را بشناسیم و نگذاریم دشمن باورها و نقاط قوت ما را با تبلیغات و جنگ رسانه‌ای به عنوان نقطه ضعف به خورد نسل جوان و جامعه ما بدهد.

فرمانده سپاه روح الله با تاکید بر اینکه امروز بزرگ‌ترین عملیاتی روانی طول تاریخ بر علیه ایران راه افتاده است؛ اظهار داشت: در سال گذشته اغتشاش نداشتیم، بلکه یک جنگ تمام عیار مثل جنگ احزاب داشتیم و متأسفانه دشمن با رسوخ در اندیشه برخی، افرادی را همراه خود کرد.

کریمی در ادامه با اشاره به وحدت ظاهری و تفرقه باطنی دشمنان گفت: این بار هم تمام نقشه‌های دشمنان به فضل الهی شکست خواهد خورد.

این یادگار دفاع مقدس یادآور شد: جهاد تبیین حضرت زینب به گونه‌ای بود که آه از نهاد دشمن بلند شد و امروز هم وظیفه ما این است که زبان گویای انقلاب باشیم تا نگذاریم دشمن از میان نسلی که از گذشته آگاهی کامل ندارد یارگیری کند.

وی افزود: امروز دشمن می‌خواهد با دامن زدن به ناامیدی در جامعه به نقشه‌های خود برسد و ما باید با بیان دستاوردهای انقلاب از جمله استقلال، امنیت، آزادی، پیشرفت‌های علمی و صنعتی و … دشمن را عصبانی کرده و امید را به جامعه بازگردانیم.