اردستان‌-فرماندار اردستان گفت‌: وظیفه داریم که سطح مشارکت مردم را در انتخابات افزایش دهیم گرچه در ایران اسلامی مردم به نظام اسلامی پایبند بوده و به طورکلی در انتخابات شرکت خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد هادی احمدی‌طبا بعد از ظهر یک‌شنبه در جلسه شورای فرهنگ عمومی اردستان، اظهار داشت: مطابق با بیانات رهبر انقلاب، تشکیل قرارگاه فرهنگی در شهرستان‌ها ضرورت دارد که در شهر اردستان به ریاست امام جمعه شهر تشکیل شده و درخواست داریم در دو شهر زواره و مهاباد نیز باید تشکیل شود.

وی افزود: احیا جایگاه مساجد و وجود مساجد تراز انقلاب مدنظر رهبر انقلاب قرار دارد و در قرارگاه فرهنگی که در حقیقت به معنای یک حرکت عملیاتی است که امام جمعه در آن محور قرار دارد.

فرماندار اردستان خاطرنشان کرد: در شهرستان اردستان استعدادهای خبرنگاری وجود دارد و در این راستا به یک دوره آموزشی خبرنگاری نیاز داریم که از خانه مطبوعات استان می‌خواهیم این دوره را برای شهرستان برگزار کند.

احمدی‌طبا تصریح کرد: نظارت و رصد لحظه‌ای بر عملکرد خبرنگاران در شهرستان اردستان وجود دارد و برای فعالیت خبرنگاران در حوزه انتخابات قانون لحاظ شده است بنابراین خبرنگاران باید در چهارچوب قوانین و ضوابط مربوطه، در این عرصه فعالیت کنند.

وی تاکید کرد: وظیفه داریم که سطح مشارکت مردم را در انتخابات افزایش دهیم گرچه در ایران اسلامی مردم به نظام اسلامی پایبند بوده و به طورکلی در انتخابات شرکت خواهند کرد و اینکه می‌گویند مشارکت مردم کم است، حرف دشمنان است.