ورامین- رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری ورامین از برگزاری جلسه‌ای برای رفع تداخل حدود سه هزار هکتار از اراضی ملی و مستثنیات در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی اصغر سپه وند صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران از رفع تداخل اراضی ملی در ورامین خبر داد و اظهار داشت: جلسه رفع تداخل‌های ورامین با حضور اعضا کارگروه و مدیریت امور اراضی استان در محل جهاد کشاورزی ورامین تشکیل شده است.

سپه وند با بیان اینکه نقشه تجمیعی دو پلاک ثبتی «تقی آباد» و «رازق آباد» به مساحت حدود سه هزار هکتار تأیید شده است گفت: این نقشه جهت اتخاذ تصمیم به کارگروه رفع تداخل‌های استان ارسال شده است.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری ورامین در ادامه از وصول ۱۸۶ میلیون تومان درآمد بند ب ماده ۱۲ قانون افزایش بهره وری نیز خبر داد و افزود: این وصول مربوط به پروژه عمومی عمرانی در شهرستان قرچک می‌باشد.

وی بیان داشت: جهت صدور مجوز احداث راه دسترسی و در راستای بند ب ماده ۱۲ قانون افزایش بهره وری بخش کشاورزی و منابع طبیعی در شهرستان قرچک پس از تأیید کمیته نظارت پروژه‌های عمومی و عمرانی اداره کل منابع طبیعی استان تهران مبلغ یک میلیارد ۸۶۰ میلیون ریال عوارض به حساب خزانه داری دولت وصول شد.