حجت‌الاسلام محمدحسنی با تاکید بر اینکه بسترسازی ظهور با تربیت نیروهای ولایی پیوند خورده است، گفت: مهم‌ترین رسالت مراکز آموزشی، تربیت رزمندگان آماده ظهور است.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام عباس محمدحسنی، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران در جمع اساتید و مربیان بیست و یکمین دوره جامعه‌پذیری دانشگاه‌های افسری ارتش در مرکز آموزش «۰۱» شهیدان سرباز نزاجا، با بیان اینکه استفاده از جنگ نرم برای تأثیر بر اذهان مردم به ویژه جوانان گفت: دشمن قصد دارد با توطئه‎ پراکنی و سوءاستفاده از عواطف جوانان، امنیت جامعه را خدشه‌دار کند تا بتواند به اهداف شوم خود دست یابد.

وی با بیان این که دوران سربازی، بسیار مقدس و آموزنده است، اظهار داشت: مهم‌ترین رسالت مراکز آموزشی نیروهای مسلح، تربیت رزمندگان آماده ظهور است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش تصریح کرد: بسترسازی ظهور منجی عالم بشریت با تربیت نیروهای ولایی پیوند خورده است، از این رو ارتش جمهوری اسلامی ایران با کادرسازی مطلوب و ساخت نیروی انسانی معتقد و کارآمد، سعی در تحقق این مهم دارد. استفاده از اساتید و مربیان آموزش‌دیده و مهدوی نیز در راستای تحقق تربیت نیروی انسانی در تراز ولایت است.

حجت‌الاسلام محمدحسنی با اشاره به اهمیت ترویج فرهنگ اصیل دفاع مقدس در میان سربازان عنوان کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران در دوران دفاع مقدس، ۴۸ هزار شهید را تقدیم اسلام و انقلاب کرده که بخش اعظم آن‌ها سربازانی بوده‌اند که جوانان امروزی جاپای آن‌ها گذاشته‌اند.

وی با تاکید بر استفاده مفید از دوران خدمت مقدس سربازی بیان داشت: دشمنان به هیچ عنوان نمی‌خواهند تا جوانان این مرز و بوم از این فرصت طلایی استفاده کنند چرا که این نیروی انسانی قدرت‌مند می‌تواند علاوه بر قطع دست دشمنان، به پیشرفت روزافزون کشور کمک کند.