همدان- فرماندار ملایر گفت: همزمان با هفته دولت ۱۴ هزار میلیارد تومان در قالب ۲۷۵ پروژه کلنگ‌زنی یا افتتاح می شود.

سلمان اسماعیلی در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن تبریک هفته دولت با بیان اینکه اعتبار پروژه‌های فعال شهرستان بیش از ۴۲ هزار میلیارد تومان است؛ از تخصیص برخی از این اعتبارات خبر داد.

وی با بیان اینکه این پروژه‌ها پس از افتتاح در مجموع بیش از ۹ هزار شغل ایجاد می‌کند؛ خاطرنشان کرد: امسال ۱۴ هزار میلیارد تومان در قالب ۲۷۵ پروژه کلنگ‌زنی یا افتتاح می‌شود.

فرماندار ملایر یادآور شد: ۲۵۰ پروژه قابل با ۹۷۶ میلیارد تومان افتتاح و۲۵ پروژه به اعتبار ۱۳ هزار میلیارد تومان کلنگ زنی می‌شود.

اسماعیلی در ادامه صحبت‌های خود، با بیان اینکه در حوزه خدمات و عمران روستایی ۵۸ درصد نسبت به سال گذشته رشد داشته‌ایم، گفت: در نهضت سراسری آسفالت سال گذشته ۱۱۰ میلیارد تومان و امسال ۳۰۰ میلیارد تومان انجام شده است.

فرماندار ملایر با بیان اینکه در توسعه راه‌های فرعی و روستایی ۷ روستا در حال انجام است، پروژه‌های که ۱۲ سال معطل مانده بودند و برای اولین بار امسال هزار کیلومتر راه شریانی را به صورت سه خطه انجام می‌دهیم؛ افزود: در چهار ماه ۲۰ نقطه ایمن سازی شده بیش از ۴۲ میلیارد تومان ۴۲ روستا با اعتبار ۵۲ میلیارد ۳۵ هزار تن، ۲۳۶ هزار متر مربع روستا آسفالت و ۳۵ کیلومتر زیرسازی داشتیم.