قروه- فرماندار قروه گفت: همزمان با هفته دولت ۷۰ پروژه با اعتباری بالغ بر ۴۵۵ میلیارد تومان در قروه افتتاح و کلنگ‌ زنی می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، خلیل فعله گری چهارشنبه شب در جمع خبرنگاران ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و تبریک هفته دولت اظهار داشت: هفته نخست شهریورماه، به پاس تلاش مجاهدانه شهیدان رجایی و باهنر که در مسیر خدمت صادقانه عالی‌ترین درجه انسانیت را به تصویر کشیدند، به نام هفته دولت نامگذاری شده است.

وی افزود::تعهد صادقانه و فعالیت خالصانه به عنوان قدر مشترک خدمتگزاری در میان دوستداران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به ویژه کارمندان دستگاه‌ها عینیت یافته است تا درجه والای خدمت شایسته به ملت را ارائه کنند.

فرماندار قروه تصریح کرد: بدون شک اقدامات و فعالیت‌های انجام شده در دولت مرهون زحمات و تلاش صادقانه بزرگ مردان و زنانی است که در نقاط مختلف میهن پهناور اسلامی به خدمت مشغولند.

فعله گری اعلام کرد: همزمان با هفته دولت ۷۰ پروژه با اعتباری بالغ بر ۴۵۵ میلیارد تومان در شهرستان قروه افتتاح و کلنگ زنی می‌شود.

وی به برنامه‌های هفته دولت در این شهرستان اشاره کرد و گفت: غبارروبی گلزار مطهر شهدا و دیدار با خانواده معظم شهدا، بهره برداری از پروژه‌های گاز رسانی و برگزاری میز خدمت با حضور مدیران ادارات در نماز جمعه از مهمترین برنامه‌های این هفته است.

فعله گری افرود: بهره برداری از پروژه‌های حوزه کشاورزی، افتتاح آسفالت راه شهری و روستایی، گاز رسانی به روستای چهارگاه، افتتاح کارگاه پرده دوزی، کلنگ زنی پل فرهاد آباد، اجرای طرح هادی و بهسازی معابر روستای امیر آباد قلعه لان، افتتاح چمن مصنوعی مدرسه دلبران، افتتاح طرح مسکن ویژه روستایی در دلبران، اجرای طرح هادی و بهسازی معابر روستای قزلجه کند، افتتاح چمن مصنوعی مدرسه شهید بهشتی، کلنگ زنی احداث روشنایی بلوار الغدیر و فیدر جدید شهرک دانش، افتتاح جایگاه عرضه سوخت آران، جدول گذاری و اجرای سنگ فرش روستای کنگره، کلنگ زنی آسفالت محور دزج- شهاب الدین، افتتاح مدرسه تکیه سفلی، اجرای طرح هادی و بهسازی معابر و اجرای شبکه فاضلاب روستای گلالی، افتتاح خط نفوذی از قلعه تا سنگین آباد، افتتاح پروژه ماهی سرد آبی، افتتاح واحد بسته بندی بذر آبی، افتتاح واحد بسته بندی حبوبات و جو پوست گیری شده از دیگر برنامه‌های هفته دولت در قروه است.