وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در حکمی سرپرست «دانشگاه صنعتی شیراز» را منصوب کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت علوم، محمد علی زلفی گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در حکمی «محمدحسین شفیعی» را به عنوان سرپرست «دانشگاه صنعتی شیراز» منصوب کرد.

در حکم محمدعلی زلفی‌گل خطاب به محمدحسین شفیعی آمده است: انتظار می‌رود با پیروی از آموزه‌های اسلامی، مبانی علمی و روحیۀ انقلابی و توجه به راهبردهای اساسی دولت مردمی و برنامه‌های ارائه شده به مجلس شورای اسلامی و جلب همکاری استادان، مدیران و یاوران علمی(کارکنان)، نقشی شایسته در تحقق اهداف نظام علم و فناوری به ویژه «تقویت ارتباط دانشگاه با جامعه و صنعت» با رویکردی تحول گرایانه و مسأله محور در راستای تحقق «تمدن نوین اسلامی» حرکت در مرزهای دانش و دستیابی به دیپلماسی و مرجعیت علمی به انجام رسانید.

توفیق روزافزون جنابعالی را در پیش‌برد اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و منویات رهبر حکیم انقلاب اسلامی، حضرت آیت الله خامنه‌ای (مدظله العالی)، از درگاه پروردگار متعال خواستارم.

محمدحسین شفیعی (زاده شیراز_۱۳۵۹) دکترای رشته مهندسی برق (کنترل) عضو هیئت علمی دانشگاه صنعتی شیراز با مرتبه استادی است که حدود یکصد مقاله علمی پژوهشی در مجلات ملی و بین‌المللی به چاپ رسانده است. وی پیش از این معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه صنعتی شیراز بوده است و ریاست دانشگاه جامع علمی کاربردی استان فارس و پژوهشکده فتح را نیز در کارنامه کاری خود دارد.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری همچنین در نامه‌ای جداگانه از خدمات و تلاش‌های دکتر محمدمهدی علویان‌مهر رئیس سابق دانشگاه صنعتی شیراز در مدت زمان تصدی این مسئولیت قدردانی کرد.