ملارد- استاندار تهران با سفر به ملارد در آئین افتتاح پروژه های هفته دولت این شهرستان حاضر شد.

خبرگزاری مهر، گروه استان‌ها- حجت الله اصغری: علیرضا فخاری، استاندار تهران صبح دوشنبه و همزمان با ایام هفته دولت وارد ملارد شد و در بدو ورود توسط امام جمعه صفادشت، فرماندار ملارد و سایر مسئولان مورد استقبال قرار گرفت.

جابر کریمی فرماندار ملارد در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: کلنگ زنی و افتتاح چندین طرح از مهمترین برنامه‌های استاندار تهران در این سفر است.‌

هنرستان دخترانه ۲۴۰ نفره مرحوم «علاقه بند» خشت گذاری شد

آئین خشت گذاری هنرستان ۲۴۰ نفری دخترانه خیر ساز مرحوم «حاج احمد علاقه بند» در روستای «یوسف آباد» ملارد از دیگر اقداماتی بود، که با حضور استاندار تهران برگزار شد.

فرماندار ملارد در حاشیه این مراسم گفت: آموزشگاه ۲۴۰ نفری دخترانه خیر ساز دخترانه «حاج احمد علاقه بند» در روستای «یوسف آباد» به همت خیر نیک اندیش ساخته خواهد شد.

وی افزود: این پروژه در زمینی به مساحت ۲۸۰۰ متر در ۴ طبقه بنا با هزینه‌ای بالغ بر ۴۵۰ میلیارد ریال احداث خواهد شد.

افتتاح مجموعه ورزشی روستای «قلعه فرامز»

نماینده عالی دولت در استان تهران سپس با سفر به روستای «قلعه فرامرز» ملارد مجموعه ورزشی چند منظوره این روستا را افتتاح کرد.

این پروژه در زمینی به مساحت دو هزار متر مربع احداث و برای آن بیش از ۴۸ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

افتتاح ساختمان مرکزی آتش نشانی الغدیر ملارد

در این سفر همچنین ساختمان مرکزی آتش نشانی الغدیر ملارد با حضور استاندار تهران افتتاح شد.

پروژه یاد شده در زمینی به مساحت ۲۵۰۰ متر مربع و با ۳۲۰۰ زیربنا در ۴ طبقه با ۲۵۰ میلیارد ریال اعتبار توسط شهرداری ملارد احداث و امروز به دست استاندار تهران افتتاح شد.

افتتاح سالن چند منظوره شهیدان سنگ سفیدی ملارد با حضور استاندار تهران

سالن ورزشی ۲۰۰۰ نفری چند منظوره سنگ سفیدی ملارد نیز در سفر استاندار تهران به بهره برداری رسید.

این پروژه در زمینی به مساحت ۷۵۰۰ متر مربع و با ۳۳۰۰ متر مربع زیربنا با رعایت ضوابط و نکات فنی دقیق حین اجرا در بلوار شهیدان «شوریابی» احداث شده است.

مجموعه ذکر شده علاوه بر طراحی سالن‌های مختلف برای ورزش‌هایی نظیر فوتسال، والیبال، بسکتبال، کشتی، بدمینتون، تنیس، ورزش‌های رزمی و هوازی یکی از نقاط اصلی خدمت رسانی و مدیریت به هنگام بحران در سطح شهر ملارد نیز خواهد بود.

افتتاح ساختمان اداره مالیات ملارد

فخاری همچنین در ادامه حضور خود در ملارد ساختمان اداره مالیات این شهرستان را افتتاح کرد.

این پروژه که روند احداث آن از مهر ۱۴۰۱ آغاز شد، در زمینی به مساحت ۷۸۰ متر مربع در ۴ طبقه و ۱۴۰۰ متر بنا با ۳۵۰ میلیارد ریال اعتبار احداث و به بهره برداری رسید.

فیبر نوری به شهرک امید بخش صفادشت رسید

استاندار تهران در ادامه حضور در ملارد در آئین بهره برداری از فیبر نوری شهرک امید بخش صفادشت حاضر شد.

بر اساس این گزارش، فاز نخست پروژه فیبر نوری شهرک امید صفادشت که با اعتباری بالغ بر ۸۰ میلیارد ریال راه‌اندازی شده که طی آن مشترکین از خطوط تلفن ثابت و همچنین اینترنت ثابت در بستر فیبر نوری بهره مند خواهند شد.

جابر کریمی، فرماندار ملارد در خصوص این افتتاح به خبرنگار مهر، گفت: این پروژه با هدف توسعه ارتباطات تلفن ثابت و افزایش پهنای باند اینترنت عملیات اجرای پروژه فیبر نوری در دو نقطه از شهرستان ملارد به اجرا درآمده است.

کریمی با بیان اینکه فاز نخست پروژه فیبر نوری شهرک صنعتی صفادشت با اعتباری بالغ بر ۱۰۰ میلیارد ریال راه اندازی شد، اظهار کرد: با راه‌اندازی این پروژه یک هزار واحد صنعتی در شهرک صنعتی صفادشت تحت پوشش اینترنت پرسرعت فیبر نوری قرار می‌گیرند.‌