کاشان - رئیس مرکز اورژانس کاشان گفت: تاکنون ۱۵ مأموریت اورژانسی توسط کارشناسان اورژانس کاشان در مسیرهای تردد زائران حسینی در استان ایلام انجام شده است.

به گزارش خبرنگار مهر حسین ریاحی شامگاه سه شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به در پیش بودن اربعین حسینی و حضور خیل عظیم عاشقان امام حسین (ع) در این راهپیمایی اظهار داشت: استان ایلام و مرز مهران یکی از پرترددترین محورهای مواصلاتی زوار است.

وی با بیان اینکه کارشناسان اورژانس ۱۱۵ کاشان در مسیرهای منتهی به حرکت زوار در استان ایلام و مرز مهران خدمات مستمر ارائه می‌دهند، ابراز داشت: تاکنون ۱۵ مأموریت اورژانسی در راستای خدمات فوریتی پزشکی به زوار اربعین در استان ایلام و مسیرهای مواصلاتی به مرز مهران انجام شده است.

رئیس اورژانس کاشان با اشاره به اینکه تاکنون ۱۲۰ مورد مراجعه حضوری هم به کارشناسان اورژانس در این مسیرها شده است، تصریح کرد: خدمت رسانی از ۳۱ مرداد آغاز و تا بعد از اربعین حسینی ادامه دارد.

وی خاطرنشان کرد: پیرو دستور اورژانس کشور و در جهت تأمین سلامتی زوار امام حسین (ع) دانشگاه علوم پزشکی کاشان سه دستگاه آمبولانس، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس به همراه ۱۰ تکنیسین در مسیرهای منتهی به مرز مهران مشغول خدمت رسانی هستند.

ریاحی افزود: ۲ دستگاه آمبولانس در مسیر شباب و سرابله به ایلام و یک دستگاه آمبولانس در مسیر ایوان به ایلام آماده خدمت رسانی هستند.