زنجان-مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: در دولت سیزدهم بیش از ۳۶۸ کیلومتر عملیات لوله گذاری آب شامل توسعه، اصلاح و احداث خط انتقال و شبکه توزیع در شهرستان خدابنده انجام شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا جز قاسمی روز شنبه گفت: این میزان عملیات لوله گذاری در مجموع با اعتباری بالغ بر ۱,۱۰۰ میلیارد ریال اجرایی شده است.

وی افزود: از سال ۱۴۰۰ تا کنون بیش از ۸۷ کیلومتر عملیات توسعه شبکه، بیش از ۱۳۲ کیلومتر اصلاح شبکه، بیش از ۸۵ کیلومتر احداث خط انتقال و ۶۴ کیلومتر لوله گذاری اصلاح خط انتقال در شهرستان خدابنده اجرایی شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان عنوان کرد: طی ۵ ماهه نخست امسال ۲۳۰ میلیارد ریال پروژه آبرسانی در شهرستان خدابنده اجرایی شده است که با اجرای این طرح‌ها جمعیتی افزون بر ۲۰ هزار نفر از خدمات تأمین آب پایدار و سالم برخوردار شدند.

جز قاسمی با تشریح عملکرد شرکت آبفا طی سال جاری در شهرستان خدابنده گفت: حفر و تجهیز ۴ حلقه چاه عمیق، اصلاح و بازسازی ۵۰ کیلومتر شبکه و ۱۶ کیلومتر عملیات توسعه شبکه توزیع آب از جمله این اقدامات بوده است.

وی بیان کرد: اجرای عملیات رفع تنش آبی در شهرهای کرسف و سهرورد و ۱۵ روستای شهرستان خدابنده در سال جاری نیز از دیگر اقدامات شرکت آبفا در این شهرستان می‌باشد.

جز قاسمی خاطرنشان کرد: امسال در قالب طرح جهاد آبرسانی نیز ۶۸ روستای شهرستان خدابنده با مشارکت قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) آبرسانی می‌شوند.