شاهرود- امام جمعه موقت شاهرود بابیان اینکه دشمن، فتنه سازی و بحران سازی برای آسیا را در برنامه دارد، گفت: لزوم دفع فتنه های دشمن کنار گذاشتن اختلافات است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام احمد نظری ظهر آدینه در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شاهرود به میزبانی مصلا مدرسه قلعه این شهر ضمن اشاره به ناآرامی‌های سال گذشته بابیان اینکه دشمن در معادلات خود به دنبال ایجاد تفرقه به ویژه در آسیا است، ابراز داشت: آمریکا با همکاری صهیونیست بحران سازی و فتنه سازی را طرح و برنامه‌ریزی کرده است.

وی ضمن بیان اینکه از جمله نقشه‌های شوم دشمن برای رسیدن به مقاصد خود برهم زدن وحدت، نظم و امنیت موجود در کشور است، افزود: باید مراقب بود که در این طرح‌ریزی برای زمین دشمن بازی نکنیم و به موقع آنها را خنثی سازیم.

خطیب موقت نماز جمعه شاهرود ضمن بیان اینکه تنها راه و سلاح مقابله با توطئه دشمن کنار گذاشتن اختلافات است، ابراز داشت: یکی از تأکیدات رهبر معظم انقلاب نیز همین موضوع وحدت، پرهیز از غفلت و توجه به منافع ملی است که انتظار می‌رود عموم آحاد مختلف جامعه در این راستا تلاش کنند.

نظری ضمن بیان اینکه هر کجا موضوع منافع ملی در میان باشد باید سلیقه‌ها و اختلافات سیاسی، مذهبی، گروهی و قومی را کنار گذاشت و به وحدت فکر کنیم، تصریح کرد: اگر به این موارد درست اندیشه نکنیم موجب خسران به کشور و خوشحالی دشمن خواهد شد.

وی ضمن بیان اینکه در آیات قرآن نیز به جهاد برای دفاع از خدا، دین، اصول و ارزش‌ها نیز تاکید شده است، افزود: مردم می‌بایست ضمن توجه به توصیه قرآن برای صلح و سازش زمانی پای موارد فوق در میان است باید به طور جد در این جهاد حاضر شوند.