دامغان- سفیر یمن در تهران با بیان اینکه جهاد را تا پیروزی کامل مقاومت ادامه خواهیم داد، گفت: هرگز جبهه مقاومت اسلامی تسلیم نخواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، ابراهیم دیلمی بعد از ظهر آدینه در اجلاسیه مجاهدان در غربت در دانشگاه دامغان با اشاره به ابعاد جبهه مقاومت بیان کرد: جهاد و مبارزه جبهه مقاومت مرتبط با مسیر مهاجرت پیامبر اکرم (ص) است و تا امروز ادامه دارد.

وی با بیان اینکه پیامبر اکرم (ص) با هجرت به مدینه تلاش‌های خود را برای اشاعه اسلام آشکار ساخت، تاکید کرد: ما در جبهه مقاومت دست از تلاش برنداشته و تا پیروزی کامل ادامه خواهیم داد.

سفیر یمن در ایران با بیان اینکه اجلاسیه مجاهدان در غربت گرامی داشت افرادی است که در راه مبارزه فداکاری کردند، گفت: امروز باید قدردان تمام مجاهدت‌ها باشیم.

دیلمی با بیان اینکه جبهه سیاسی و نظامی ما واحد است، تاکید کرد: در مسیر دست یابی به اهداف این جبهه از هیچ تلاشی فروگذار نکرده و هرگز ناامید نمی‌شویم.

وی با بیان اینکه ممکن است در مسیر مبارزه با برخی تحرکات ناامید کننده روبرو شویم اما مأیوس نخواهیم شد و تلاش می‌کنیم، گفت: همه با هم در راه پیروزی و سربلندی اسلام تلاش خواهیم کرد.