گرگان-قائم مقام ستاد اقامه نماز کشور با بیان اینکه مدرسه و مسجد وظیفه آموزش فلسفه نماز را بر عهده دارند و باید به خانواده ها کمک کنند، گفت: حضور روحانیت برای اقامه نماز در مدارس ضروری است.

به گزارش خبرنگار مهر، سید احمد زرهانی صبح یکشنبه در جلسه شورای اقامه نماز و سیاستگذاری بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود (عج) استان اظهار کرد: با توجه به شرایط عمومی جامعه و صف آرایی دشمن، توجه به نماز ضروری است.

وی تولید محتوا را یکی از مهمترین اقدامات در حوزه نماز دانست و افزود: این اتفاق با استفاده از تمام ظرفیت دستگاه‌ها باید انجام شود. ضروری است با شناخت تحولات در مهندسی محتوا سرمایه گذاری کنیم.

قائم مقام ستاد اقامه نماز کشور گفت: حکومت مبتنی بر عدل آخرالزمان را دنبال می‌کنیم و در این زمینه تولید محتوا می‌تواند نقش تأثیرگذاری داشته باشد.

وی از برگزاری سی امین اجلاس با عنوان «نماز نسل نو» در سال جاری خبر داد و افزود: این اجلاس با محوریت مسجد، مدرسه و دانشگاه برگزار می‌شود.

سرمایه گذاری بر روی نماز جامعه را بیمه می‌کند

زرهانی اظهار کرد: توجه به مساجد و حضور جوانان و نوجوانان در مساجد با برنامه ریزی و سرمایه گذاری انجام شود.

وی با بیان اینکه مدرسه و مسجد وظیفه آموزش فلسفه نماز را بر عهده دارد و باید به خانواده در این مسیر کمک کنند، گفت: حضور روحانیت جهت اقامه نماز در مدارس ضروری است.

قائم مقام ستاد اقامه نماز کشور گفت: سرمایه گذاری روی نماز جامعه را بیمه می‌کند.