دماوند- فرماندار دماوند بر لزوم توزیع عادلانه سرانه‌های ورزشی برای بهره مندی جوانان این شهرستان تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، رضا طاهرخانی عصر یکشنبه در نشست شورای ورزش دماوند اظهار داشت: باید فضاهای ورزشی در سطح شهرستان دماوند به شکل عادلانه‌ای توزیع شوند تا جوانان و نوجوانان در مناطق محروم از این فضاها به نحو احسن بهره کافی را ببرند.

وی افزود: در این زمینه عدالت ورزشی را مردم در سطح شهرستان دماوند احساس کنند و این ذهنیت ایجاد نشود که به برخی از رشته‌های ورزشی شده است.

فرماندار دماوند با اشاره به فرارسیدن مهر ماه و آغاز سال تحصیلی جدید گفت: باید تعاملی با هدف ترویج فرهنگ ورزش در مدارس بین اداره ورزش و جوانان شهرستان دماوند و آموزش و پرورش صورت بگیرد تا شاهد ایجاد شور و نشاط در مدارس باشیم.

طاهرخانی با اشاره به برگزاری مسابقات ورزشی در بین دانش‌آموزان، عنوان داشت: مسئولان امر باید زمینه برگزاری مسابقات گروهی و انفرادی را فراهم کنند.

وی افزود: استعدادیابی ورزشی برای دانش‌آموزان را با هدف شناسایی جوانان ورزشکار برتر در دستور کار آموزش و پرورش قرار گیرد.

فرماندار دماوند بیان کرد: برگزاری مسابقات ورزشی گروهی و انفرادی باعث می‌شود که جوانان و نوجوانان شهرستان دماوند استعدادهای خودشان را نشان بدهند.

طاهرخانی گفت: با هدف ایجاد شادی و نشاط در مدارس سطح شهرستان دماوند حتماً برنامه‌ریزی عملی و اجرایی انجام گیرد.