اشتهارد- فرماندار اشتهارد با بیان اینکه باید برابر دسیسه‌ها و توطئه‌های دشمنان هوشیار باشیم، گفت: این شهرستان در سایه همدلی‌ها آرام و امن است.

به گزارش خبرنگار مهر، ابراهیم کردلو عصر یکشنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان اشتهارد که در آستانه بازگشایی مدارس برگزار شد با اشاره به فضای آرام و امن در اشتهارد گفت: ارتباط با مردم در جامعه امنیت آفرین خواهد بود.

وی با بیان اینکه شهرستان اشتهارد در اکثر حوزه‌ها در استان پیشرو است اظهار داشت: در بحث اغتشاشات سال گذشته و سالگرد آن، مردم متدین و ولایتمدار دارالمومنین اشتهارد به واسطه بصیرت و آگاهی خود با این اتفاقات همراهی نکردند و ارکان امنیتی شهرستان نیز با اشراف کامل خود به صورت میدانی در صحنه حضور داشتند.

رئیس شورای آموزش و پرورش اشتهارد افزود: تقویت ارتباط بدنه آموزش و پرورش با اولیا و مربیان و دانشگاه با والدین باید به صورت ویژه در دستور کار قرار گیرد.

فرماندار اشتهارد عنوان کرد: فضای این شهرستان با محوریت نماینده محترم ولی فقیه و امام جمعه شهرستان فضای بسیار آرامی است.

کردلو گفت: باید برابر دسیسه‌ها و توطئه‌های دشمنان هوشیار باشیم و تمام اتفاقات و اقدامات داخل شهرستان اشتهارد تحت نظر و رصد کامل قرار دارد.

فرماندار اشتهارد گفت: ارتباط با مردم، در کنار آن‌ها بودن و گره گشایی از مشکلات احتمالی و تکریم ارباب رجوع، اقناع سازی و اقناعی صحبت کردن در جامعه امنیت آفرین خواهد بود.

کردلو بر ضرورت آمادگی اداره‌ها و دستگاه‌های اجرایی و رفع مشکلات احتمالی در آستانه بازگشایی مدارس و دانشگاه پیام نور در این شهرستان تاکید کرد.

فرماندار اشتهارد بر ترمیم نوارهای حفاری و پاکسازی معابر و خیابان‌ها، رفع گره‌های ترافیکی، برگزاری جلسه‌های هماهنگی و رفع مشکلات سرویس مدارس برای آغاز سال تحصیلی جدید از جمله کارهایی است که باید هرچه سریع‌تر انجام شود.

وی با اشاره به پروژه‌های در حال احداث آموزشی شهرستان گفت: در ماه‌های گذشته دو سالن ورزشی داخل مدرسه تکمیل و به بهره برداری رسیده، همچنین چهار زمین چمن ورزشی داخل مدرسه احداث گردیده و در ادامه نیز دو باب مدرسه و یک سالن ورزشی دیگر تکمیل و بزودی تحویل آموزش و پرورش اشتهارد خواهد شد.