معاون وزیر ورزش با بیان اینکه در حال بازسازی ورزشگاه آزادی هستیم گفت: با دستور رئیس جمهور یک ورزشگاه شکیل و در شأن فوتبال ایران را به زودی خواهیم ساخت.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد پولادگر در حاشیه دیدار دو تیم پرسپولیس و النصر عربستان گفت: با تلاش شبانه روزی شرایط برای برگزاری این دیدار آماده شد و این روند ادامه خواهد داشت تا ورزشگاه به طور کامل مرمت و بازسازی شود.

وی در پاسخ به این پرسش که ساخت ورزشگاه آزادی سال‌ها پیش مدت سه سال طول کشید ولی بازسازی آن زمان زیادی برده است گفت: آنهایی که اهل ساخت و ساز هستند می‌دانند که ساختن راحت تر از بازسازی است. دوستان تمام تلاش خود را به کار بستند تا این ورزشگاه به آمادگی کامل رسیده تا در شأن فوتبال ایران باشد اما بازسازی با توجه به شرایطی که دارد زمانبر خواهد بود.

معاون وزیر ورزش در خصوص نبود تماشاگران هم افزود: نبود آنها روح را از ورزشگاه گرفته است. اگر آنها حضور داشتند شور و حال بیشتری در ورزشگاه حاکم بود و تأثیر زیادی بر روند عملکرد پرسپولیس داشت.

وی در خصوص دستور رئیس جمهور محترم در مورد ساخت یک ورزشگاه جدید در تهران گفت: قبل از اینکه رئیس جمهور هم در این خصوص دستور دهد وزارت ورزش به دنبال این کار بود اما با دستوری که رئیس جمهور داد به طور حتم این اتفاق خواهد افتاد.

پولادگر ادامه داد: ما سه نقطه از تهران را جانمایی کرده ایم اما با توجه به اینکه هنوز قطعی نشده نمی‌توانم در این خصوص صحبت کنم. اما یکی از این جانمایی‌ها نزدیک به فرودگاه امام است که امیدواریم بعد از بحث‌های کارشناسی هر چه زودتر ساخت ورزشگاه را آغاز کنیم.