شمیرانات- فرمانده سپاه محمد رسول‌الله (ص) تهران بزرگ گفت: مسئولان با اتحاد و خدمت بی منت دشمن را ناامید و مردم را امیدوار می کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار حسن حسن زاده، بعد از ظهر پنج شنبه در حاشیه برگزاری رزمایش بزرگ بسیج خدمت که با حضور سید عباس جوهری، معاون سیاسی اجتماعی استانداری تهران، حجت الاسلام علی اکبر ایمانی امام جمعه لواسانات و سایر مسئولین هر دو بخش لواسانات و رودبار قصران در میدان قائم لواسان برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امروز با برگزاری این رزمایش احساس بسیار خوبی داریم چرا که وقتی صف طولانی مسئولان را می‌بینیم افتخار می‌کنیم و امیدوار می‌شویم.

فرمانده سپاه محمد رسول‌الله (ص) تهران بزرگ با بیان اینکه این رزمایش یک پیام دارد افزود: اینکه می‌بینیم امروز بسیج، ارتش، عوامل انتظامی، اورژانس، هلال احمر و شهرداری و همه مسئولان کنار هم قرار گرفته‌اند و با تمسک به آرمان های دفاع مقدس که آن روزها هم با یکدیگر متحد شده بودند و در برابر جهان ایستادند و سکوی موفقیت و پیروزی را به دست آوردند، امروز هم همین عامل سبب موفقیت می‌شود.

حسن زاده بیان داشت: همه دستگاه‌ها و مسئولین باید برای دو هدف خدمت کامل و جامع و بی منت به مردم و تشکیل جبهه در مقابل دشمن و متحد شوند چرا که اتحاد مسئولان دشمن را ناامید و مردم را امیدوارتر و خوشحال‌تر می‌کند.