بیرجند-  فرمانده سپاه انصار الرضا (ع) خراسان جنوبی گفت: امروز نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با همدلی و هم‌افزایی آماده دفاع همه جانبه از انقلاب و دستاوردهای آن هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار محمدرضا مهدوی صبح جمعه در مراسم رژه مقتدارانه نیروهای مسلح استان به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس اظهار کرد: امروز نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران دست در دست همدیگر از مجموعه ارتش، فراجا و همه نیروهای مسلح مستقر در خراسان جنوبی با همدلی و هم‌افزایی آماده دفاع همه جانبه از انقلاب و دستاوردهای آن هستند.

وی ادامه داد: همچنان که در هشت سال دفاع مقدس دوش در دوش و دست در دست همدیگر گذاشتند و نگذاشتند یک وجب از خاک میهن به دست دشمن بیافتد امروز نیز وظیفه پاسداری خود را دنبال خواهیم کرد.

فرمانده سپاه انصار الرضا (ع) خراسان جنوبی با بیان اینکه امروز نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران مقتدرتر و آماده‌تر و باصلابت‌تر از گذشته در تمامی عرصه‌ها دفاعی و امنیتی هستند، بیان داشت: با توجه به پیشرفت‌های سازماندهی و ملزومات آمادگی هرگونه مقابله با دشمن در عرصه‌های مختلف را داریم.

سردار مهدی گفت: با عنایت خداوند توانستیم روی پای خود بایستیم و با اتکای به خود و خودباوری به پیروزی‌های بزرگی دست پیدا کنیم.