بندرعباس - کارگردان «چتری برای اسلاف» گفت: این نمایش از دوم مهر ماه در بندرعباس به روی صحنه می رود.

وحید دهشکار در گفتگو با خبرنگار مهر بیان داشت: نمایش «چتری برای اسلاف» کاری از گروه تئاتر لوار شهرستان بندرعباس از روز یکشنبه دوم مهر ماه در بندرعباس به روی صحنه می‌رود. نمایشی «چتری برای اسلاف» قصه فیلسوف آلمانیست که برای به دست آوردن قدرت روحش را به لوسیفر می‌فروشد.

وی افزود: این اثر نمایشی از ۲ مهر ماه ساعت ۱۹ در سالن تماشاخانه پلاتو آفتاب به روی صحنه می‌رود. پیش فروش بلیت نمایش «چتری برای اسلاف به نویسندگی و کارگردانی «وحید دهشکار» از امروز، شنبه ۱ مهرماه ۱۴۰۲ در سایت http://bsharji.ir آغاز شد.

دهشکار اظهارداشت: در این نمایش هادی هرمزگانی، سعید دهشکار، محمدرضا فاضلی، آریا غلام زاده، لیدا میرحسنی، فاطمه خیل تاش، امیرعلی پوراسمی، احلام فیصل پور، طیبه عیسایی، زهراجدکاره، هانیه کافیان و راحله ذاکری به عنوان بازیگران به ایفای نقش می‌پردازند.

به گفته کارگردان این نمایش، حسین رزده سرپرست گروه لوار است. همچنین طراح پوستر این نمایش به عهده امیر قاسمی است. همچنین حلیمه افراشته دستیار اول کارگردان، شایان شهابی به عنوان دستیار دوم کارگران را همراهی می‌کنند.

وی با بیان اینکه امیر حسین زحمتکش موسیقی این نمایش را ساخته است افزود: شادان رستمی به عنوان منشی صحنه خواهد بود و خالق محمدی هم حامی تولید، این نمایش است.