کرمان- مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه های استان کرمان گفت: از ظرفیت اساتید مختلف دانشگاه برای تبیین ابعاد علمی و معرفتی مرتبط با دفاع مقدس به دانشجویان استفاده خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، سید هادی طباطبایی صبح امروز دوشنبه در جمع خبرنگاران با گرامیداشت هفته دفاع مقدس، از دانشجویان به عنوان یاران حاج قاسم یاد کرد و گفت: دانشجویان در کنار اساتید به عنوان پیروان مکتب شهدا و سردار دل‌ها نقش مهمی در انتقال مفاهیم دوران مقدس به جامعه دارند.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان کرمان دیدار با خانواده معزز شهدا، جانبازان، ایثارگران و شهدای مدافع حرم و مدافع سلامت را از مهمترین برنامه‌های هفته دفاع مقدس دانست و افزود: در این راستا تبیین نقش مقاومت، ایستادگی، ایثار و شهادت در ارتقای امنیت، عزت و اقتدار ملی و همچنین نگاه ویژه و فعالانه به مقوله «جهاد تبیین» در تشریح دستاوردهای دوران دفاع مقدس و مقاومت، از اساسی‌ترین برنامه‌های بسیج دانشجویی در این هفته است.

وی در ادامه برگزاری نشست‌های علمی، پژوهشی و بصیرتی و نیز برگزاری مسابقات کتابخوانی، خاطره گویی، شعرخوانی را از دیگر برنامه‌های این ارگان دانست.

طباطبایی تولید محتوای مناسب در قالب‌های مختلف را از دیگر برنامه‌های این هفته در دانشگاه‌ها برشمرد و گفت: پاسخگویی به سوالات جوانان پیرامون دفاع مقدس، استفاده از ظرفیت‌های فعالین رسانه‌ای، فضای مجازی و نشریات برای تبیین مفاهیم دفاع مقدس، غباروبی، عطرافشانی و نثار گل به مزار مطهر شهدای گرانقدر، تکریم دانشجویان متعلق به خانواده شاهد و ایثارگر از دیگر برنامه‌های پیشنهادی بزرگداشت هفته دفاع مقدس در دانشگاه‌های استان کرمان است.