زنجان -مدیرکل کمیته امداد زنجان گفت: کمک‌‎های اولیه در جشن عاطفه‌های این استان به ۸۸ میلیارد و ۸۰۳ میلیون ریال رسید.

به گزارش خبرگزاری مهر، روح‌الله صالحی روز دوشنبه گفت: اجرای جشن عاطفه‌ها از اول شهریور آغاز شده و تا ۱۵ مهرماه در استان ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه مرحله نخست جشن عاطفه‌ها در فضای مجازی و از طریق مراکز نیکوکاری اجرا شد، افزود: در مرحله دوم جشن عاطفه‌ها، ۲ هزار و ۵۶۷ پایگاه دایر و در مدارس نیز یک هزار و ۸۰۰ آموزشگاه میزبان جشن خواهند بود.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: فردا این جشن به صورت نمادین در مدرسه شاهد ریحانه واقع در خیابان زیبنیه غربی زنجان ساعت ۸.۳۰ با حضور مسئولین و دانش آموزان نواخته خواهد شد و کمک‌های جمع‌آوری شده در قالب آن توسط اولیای مدارس توزیع می‌شود.

صالحی اضافه کرد: این جشن با همکاری بسیج مستضعفین، آموزش و پرورش و مراکز نیکوکاری و صدا و سیما در حال اجراست و هدف از آن حمایت از اقشار ضعیف و آسیب‌پذیر جامعه به ویژه دانش‌آموزان تحت حمایت این نهاد، توسعه، ترویج و تقویت فرهنگ احسان و نیکوکاری و بسط و تعمیق مسئولیت‌های اجتماعی است.

وی با دعوت از خیرین برای حضور در این جشن تصریح کرد: خیرین می‌توانند از طریق شماره‌گیری #۰۲۴ *۸۸۷۷* و شماره تماس نیکوکاری ۳۳۱۱۶ یا واریز کمک‌های نقدی خود به شماره کارت مجازی ۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۴۲۰ ۶۰ در تأمین مایحتاج تحصیلی دانش‌آموزان مستعد نیازمند تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان مشارکت کنند.