تبریز- به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید دو هزار بسته تحصیلی در آستان مقدس امامزاده سید ابراهیم تبریز توزیع شد.

به گزارش خبرنگار مهر، ظهر دوشنبه به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید و با همکاری اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه یک تبریز و به همت هیأت امنا و خیران امامزاده سید ابراهیم تبریز، تعداد ۲ هزار بسته لوازم التحریر بین دانش آموزان خانواده‌های نیازمند آذربایجان شرقی توزیع شد.

حجت الاسلام والمسلمین سید محمد علی آل هاشم، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز، در مراسم توزیع این بسته‌های تحصیلی بین نیازمندان از فعالیت حجت الاسلام والمسلمین سید شهاب الدین حسینی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان در امور خیریه و توزیع بسته‌های معیشتی، اظهار کرد: حجت الاسلام حسینی و مجموعه اداره کل اوقاف استان، همواره در امر خیر و کمک به نیازمندان پیشگام هستند که جای قدردانی دارد.

حجت الاسلام والمسلمین سید شهاب الدین حسینی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی نیز در در ادامه گفت: امروز یازدهمین مرحله توزیع کمک‌های معیشتی است که تحت عنوان قرار دوازدهم، هرماه به نیت ۱۲ امام شیعیان، انواع کمک‌های معیشتی انجام می‌شود.

وی افزود: این ماه هم علاوه بر این امامزاده در اغلب امامزادگان استان همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید و نیاز دانش آموزان بی بضاعت به لوازم التحریر، بسه‌های معیشتی با موضوع مهر تحصیلی تهیه و توزیع شد.

اکبر رضایی، مدیر کل صدا و سیمای آذربایجان شرقی نیز در ادامه، گفت: مواسات و همدلی از تأکیدات و منویات مقام معظم رهبری است و وظیفه رسانه است که در این زمینه کار کند تا فرهنگ سازی لازم در جهت جذب خیران انجام گیرد.