شهرکرد_مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری از تکمیل شبکه فاضلاب شهر بن خبر داد.

محمد کریمی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: پس از راه‌اندازی فاز اول تصفیه‌خانه شهر بن شرکت آب و فاضلاب در راستای افزایش سطح بهداشت عمومی و حفاظت از منابع آب زیر زمینی و بهره‌مندی آحاد مردم از خدمات این شرکت برنامه تکمیل شبکه فاضلاب شهر بن را در دستور کار خود قرار داد.

وی افزود: پس از تکمیل اسناد مناقصه اجرای ۳۰ کیلومتر شبکه فاضلاب در شهر بن به مناقصه گذاشته شد.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری ادامه داد: این اقدام نشان از عزم شرکت آب و فاضلاب استان برای تکمیل پروژه‌های نیمه تمام در جای جای استان دارد.

کریمی در تشریح پروژه مذکور عنوان کرد: با توجه به جنس زمین و وضعیت نفوذ ناپذیری خاک منطقه و وجود زیر ساخت تصفیه‌خانه سعی داریم عملیات تکمیلی اجرای شبکه فاضلاب در شهر بن را به سر انجام برسانیم.

وی لوله‌های پیش‌بینی شده در این طرح فاضلاب را ۲۰۰ و ۲۵۰ میلی‌متر از جنس پلی اتیلن کاروگیت اعلام نمود.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری اعتبار مورد نیاز جهت تکمیل شبکه فاضلاب در بن را ۵۰۰ میلیارد ریال اعلام کرد.

کریمی از پیگیری‌های مردم و مسئولان در انجام این پروژه‌ها تقدیر و تشکر نمود و خواستار همکاری همه جانبه در جهت تکمیل این طرح فاضلاب شد که سال‌ها بر روی زمین مانده بود.

وی با بیان اینکه هم‌اکنون دو پیمانکار شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری در شهر بن در حال اجرای شبکه فاضلاب هستند، یادآور شد: شهر بن مرکز شهرستان بن بیش از ۱۰ هزار نفر جمعیت را در خود جای داده است.