زاهدان- استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه در حوزه واردات دام به استان محدودیتی وجود نداردگفت: دامداری‌های استان باید توسعه یابد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد کرمی صبح امروز سه شنبه در نشستی با مدیران سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان، افزود: دوران دفاع مقدس یکی از طلایی‌ترین دوران انقلاب است چرا که با اخلاص تمام با استفاده از کمترین امکانات بیشترین بازدهی را داشتیم.

وی تاکید کرد: باید مردم را به کار و کوشش تشویق کرد زیرا حضور مردم در پروژه‌های اقتصادی می‌تواند به موفقیت هرچه بیشتر طرح‌ها کمک کند.

استاندار سیستان و بلوچستان ادامه داد: امروز می‌توانیم همانند دوران دفاع مقدس کار کنیم و با همان اخلاص در جهت توسعه و آبادانی این مرز و بوم بکوشیم.

وی بیان کرد: امنیت غذایی یکی از مهم‌ترین مؤلفه برای یک کشور است بنابراین ما باید در حوزه کشاورزی به خودکفایی رسیده باشیم و از تمام ظرفیت‌های خود استفاده کنیم.

کرمی با اشاره به اختیارات ویژه استاندار سیستان و بلوچستان تصریح کرد: مصوباتی که در استان داریم و تصمیماتی که گرفته می‌شود مانند ابلاغ رئیس جمهور ارزش اجرایی دارد.

استاندار سیستان و بلوچستان بیان کرد: علاوه براینکه در حوزه واردات دام به استان هیچ محدودیتی وجود ندارد عقیده داریم دامداری‌های استان باید توسعه یابد.