بوشهر- رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان دشتستان گفت: چهارمین مرحله قرعه کشی طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در شهرستان انجام شد.

به گزارش خبرنگار مهر، زهرا هوایی صبح سه‌شنبه در مراسم قرعه کشی طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در شهرستان دشتستان اظهار داشت: تاکنون هزار و ۳۵۳ نفر در شهرستان دشتستان در این طرح ثبت نام کرده‌اند.

وی اضافه کرد: هزار و ۳۵۳ نفر در این شهرستان ثبت نام کرده‌اند که از این تعداد در مراحل قبلی به ۳۳۳ نفر تخصیص زمین صورت گرفته است و امروز نیز به تعداد ۳۱ نفر مربوط به شهرهای آب‌پخش، سعدآباد و بوشکان قرعه کشی انجام می‌شود و تخصیص زمین صورت می‌گیرد.

هوایی گفت: ۶۷۳ نفر در مرحله تائید نهایی قرار دارند که ۵۴۸ نفر مربوط به شهر برازجان بوده و این اداره در تلاش جهت تأمین زمین متقاضیان است.

وی افزود: بر همگان ثابت است که جمعیت یک کشور به خصوص جمعیت جوان آن در رشد و شکوفایی مؤثر است. با توجه به اینکه جمعیت و افزایش آن و خطرات ناشی از کاهش آن امروزه بیش از هر زمان دیگری محسوس است.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان دشتستان گفت: دشمن در نظر دارد از انواع و اقسام راه‌های مختلف به اسلام به خصوص تشیع از جمله کم کردن نیروی انسانی و جمعیت، به ملت‌های اسلامی ضربه وارد کند.

وی تاکید کرد: افزایش جمعیت یکی از برنامه‌های مهم دولت اسلامی است و امروزه با مشوق‌هایی نظیر واگذاری زمین در تلاش است زمینه جهت فرزندآوری تسهیل شود.