ملی‌پوش بوکس ایران گفت: در وزن من قهرمان المپیک و نایب قهرمان المپیک حضور دارند اما من هم برای کسب مدال طلا به هانگژو آمده‌ام.

به گزاری خبرنگار مهر از هانگژو، ایمان رمضان‌پور ملی پوش بوکس دسته ۹۲+ کیلوگرم ایران پس از شکست دادن حریف کره‌ای گفت: خدا را شکر بازی خوبی بود. این بازی اول من بود و هنوز بدنم جا نیفتاده است. امیدوارم که بتوانم در بازی‌های بعدی عملکرد بهتری داشته باشم و مدال خوبی بگیرم.

او با بیان اینکه بیش از شش ماه در اردو بوده‌اند ادامه داد: تمرینات‌مان منظم بوده و به صددرصد آمادگی رسیده‌ایم. دوست دارم مدال خوش‌رنگی بگیرم. تیم ما خوب است. با شاهین موسوی و علی و بقیه بچه‌ها بیش از پنج -شش سالی است که در اردوهای مختلف هستیم. شب و روزمان با هم یکی شده است. هر کدام که می‌بریم دیگری خوشحال می‌شود و شکست بچه‌ها از ته دل ما را ناراحت می‌کند. من متأسفم برای دوستانم وقتی نمی‌توانند بازی‌های خودشان را ببرند.

بوکسور تیم‌ملی در توضیح اینکه چه شد بازی نیمه تمام ماند و تو در راند دوم برنده شدی این واکنش را نشان داد: حریفم اخطار گرفته بود و در راند دوم داوران اخطار دیگری را به او دادند؛ آن هم به دلیل اینکه آن سعی داشت به من آسیب بزند و داوران تشخیص بازی خطرناک را دادند و نتیجه به نفع من رقم خورد.

رمضان‌پور در پایان و در پاسخ به این سوال که می‌شود از شما قول مدال طلا گرفت گفت: امیدوارم این برد امروز تأثیر گذار باشد و بتوانیم بازی‌های بعد را بهتر و سرحال‌تر ادامه بدهیم. در وزن من قهرمان المپیک و نایب قهرمان المپیک حضور دارند اما من هم برای مدال طلا آمده‌ام، سخت است اما نشد ندارد. می‌خواهم پرچم را در آسمان بالا ببرم.