ارومیه- فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی جهاد تبیین را مهمترین راهبرد برای آگاهی بخشی به جوانان دانست.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار محمدرضا رجبی بعد از ظهر سه شنبه در اجتماع بزرگ جوانانان نقش افرین در گام دوم انقلاب در شهرستان پلدشت با تبریک هفته دفاع مقدس بر حماسه سازان این دوران افزود: رزمندگان اسلام در دوران هشت سال دفاع مقدس با وحدت. ایمان و اعتقاد قلبی و پیروری از ولایت فقیه در جنگ نا برابر توانستند ابهت تو خالی دشمنان بشکنند و درس بزرگ ایستادگی و مقاومت را به دنیا یاد دهند

وی گفت: امروز هم بایستی با حقظ وحدت و اعتقاد و ایمان در برابر توطئه های دشمنان ایستادگی کرد و با بصیرت انها را خنثی کرد چرا که دشمن با جنگ ترکیبی که به راه انداخته است جوانان کشور عزیزمان را هدف قرار داده است و ما وظیفه داریم جهاد تبین که مهمترین راهبرد برای اگاهی دادن به جوانان است جوانان را بیدار کنیم و حماسه های رزمندگان در دوران هشت سال دفاع مقدس را به نسل جوان انتقال نماییم

سردار رجبی گفت: خود باوری در جهاد تبین برای جوانان و نوجوانان باید به عنوان یک فرهنگ حاکم شود تا با استفاده از این رسالت مهم فرهنگ ما می توانیم بار دیگر به نسل جدید منتقل شود.

وی خاطر نشان کرد: متاسفانه دشمنان با ابزار فضای مجازی و عملیات روانی که با چاشنی دروغ و نیرنگ همراه است به دنبال مدیریت افکار جوانان و نوجوانان است و باید نسبت به توطئه های آنها همواره هوشیار بود

فرمانده سپاه شهدا آذربایجان‌غربی با بیان اینکه اتحاد مردم خنثی کننده توطئه ها و تهدیدات دشمنان بوده است. عنوان کرد: پیوند امام و امت، محاسبات دشمنان را بر هم زده است.

سردار رجبی با تاکید بر اینکه تحصیل، تهذیب و ورزش سرمشق جوانان باشد، اظهار کرد: انقلاب اسلامی را مدیون امام خمینی (ره) هستیم، امام فرمودند جوانان عزیز زندگی در دنیای امروز، زندگی در مدرسه اراده است.

وی با اشاره به اینکه آسیب های موجود در دنیای امروز در جهت اذهان و افکار و اراده های جوانان ما است و این پیام به موقع جوابگو و بسیار کارگشا است، گفت: ما متحد هستیم، مصادیق اتحاد را در دل انقلاب ما جستجو باید کرد، اگر اتحاد مردم در مقابله با تهدیدات اول انقلاب نبود مشکلات جدی برای کشور ایجاد می کرد.

سردار رجبی اضافه کرد: برخی ها دنبال سهم خواهی و تجزیه طلبی بودند، اتحاد امام (ره) و امت بودند که مشکلات را حل کرد و این افراد را از صحنه حذف کردند.