وزیر ورزش و جوانان با مثبت ارزیابی کردن شرایط مدال آوری در کاروان ورزش ایران گفت: مدال طلایی که تیم ملی والیبال در بازیهای آسیایی گرفت، نتایج گذشته را جبران کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، کیومرث هاشمی که عصر سه شنبه در مراسم تجلیل از قهرمانان گلف شرکت کرده بود، با اشاره به شرایط این رشته گفت: با توجه به اینکه گلف رشته خانوادگی است باید برای توسعه آن توجه بیشتری صورت بگیرد که البته بخش عمده آن به زیرساخت‌ها برمی گردد. امیدوارم بتوانیم در این بخش توسعه خوبی داشته باشیم.

وزیر ورزش با بیان اینکه راه اندازی مینی گلف می‌تواند این رشته را به میان خانواده ببرد خاطرنشان کرد: در خیلی از کشورها در پشت بام زمین احداث کرده‌اند، در کشورمان نیز اقداماتی انجام شده است اما نیاز به تبلیغ بیشتری دارد.

کیومرث هاشمی در واکنش به عملکرد کاروان ورزش ایران تا پایان روز سوم بازی‌های آسیایی هانگژو و درخشش تعدادی از بانوان در این بازی‌ها گفت: در حوزه بانوان اتفاقات مبارک و خیلی خوبی افتاده است و در برخی از رشته‌ها برای اولین بار مدال گرفتیم و این نشان‌دهنده توسعه ورزش بانوان و وجود استعدادهای خوب است که باید توجه بیشتری به آن شود.

وی با ابراز خرسندی از کسب مدال طلای تیم ملی والیبال پس از ناکامی در لیگ ملت‌ها و قهرمانی آسیا گفت: از والیبال هم با توجه به قهرمانی در دو دوره گذشته توقع می‌رفت که مدال بگیرد، این طلا جبران نتیجه والیبال در مسابقات قهرمانی آسیا در ارومیه بود که همه انتظار داشتند تیم قهرمان شود و بچه‌ها از نایب قهرمانی ناراحت بودند.

کیومرث هاشمی با اشاره به مطرح کردن ساخت یک مجموعه ورزشی بزرگ گفت: در تهران نیاز داشتیم که یک ورزشگاه بزرگ داشته باشیم که این اتفاق مبارک در مراسم تجلیل از مدال‌آوران افتاد و قول ساخت یک ورزشگاه مجهز در تهران توسط رئیس‌جمهور داده شد. در مرحله شناسایی زمین هستیم که در حال نهایی شدن است تا در اولین فرصت کلنگ‌زنی آن توسط رئیس‌جمهور انجام شود تا دغدغه‌های جامعه ورزش در تهران برطرف شود. در کنار یک ورزشگاه فوتبال، سالن‌های مجهز سایر رشته‌ها هم احداث خواهد شد تا انتظارات اهالی ورزش برآورده شود.