شفت- فرمانده سپاه ناحیه شفت بر لزوم تبیین دستاوردهای دفاع مقدس برای نسل جوان تاکید کرد و گفت: واقعیت های دفاع مقدس به نسل جدید منتقل شود تا دشمنان را بیشتر بشناسند.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ احمد نقدپور عصر سه شنبه در مراسم گرامیداشت روز سرباز و تجلیل از خانواده‌ها شهدا و رزمندگان دفاع مقدس اظهار کرد: برای اینکه رشادت‌های رزمندگان دوران دفاع مقدس را درک کنیم ضرورت دارد برای یک بار هم شده به مناطق عملیاتی جنوب (راهیان نور) سفر کنیم.

وی با بیان اینکه هر چه جوانانمان بیشتر در این مناطق حضور داشته باشند فرهنگ ارزشمند دوران دفاع مقدس بهتر متوجه خواهند شد، افزود: دوران دفاع مقدس کارخانه انسان سازی است.

سرهنگ نقدپور اضافه کرد: مشکلات اقتصادی، اجتماعی و فقر امروزمان ناشی از فاصله گرفتن برخی مدیرانمان از فرهنگ ارزشمند دوران دفاع مقدس در دولت‌های گذشته است.

فرمانده سپاه شفت با تاکید بر اینکه دوران دفاع مقدس تاریخ طلایی انقلاب است، تصریح کرد: ملت معتقد به جهاد و شهادت قطعاً پیروز همه میدان‌ها است.

وی با بیان اینکه نقش سربازان در دوران دفاع مقدس بی بدیل بوده است، ادامه داد: سربازان ارمغان آور امنیت و آرامش کشور بوده و نقش مهمی را در کشور ایفا می‌کنند.

سرهنگ نقدپور با تاکید بر اینکه نیمی از موفقیت‌های نیروهای مسلح را مرهون تلاش‌های سربازان وظیفه هستیم، اضافه کرد: سربازی یعنی برای جانفشانی در راستای موفقیت کشور آماده هستیم.

فرمانده سپاه ناحیه شفت بر لزوم تبیین دستاوردهای دفاع مقدس برای نسل جوان تاکید کرد و گفت: واقعیت‌های دفاع مقدس به نسل جدید منتقل شود تا دشمنان را بیشتر بشناسند.