شاهرود- پروژه راه روستایی میغان، شهیدستان ایران با حضور مسئولان راه و شهرسازی و همچنین شهرستان شاهرود با اعتبار ۷۰ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، همزمان با صبح چهارشنبه پروژه بهسازی راه روستایی میغان در بخش بسطام شهرستان شاهرود با حضور نماینده شاهرود و میامی در مجلس، فرماندار شاهرود و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی افتتاح شد.

برای این طرح ۷۰ میلیارد ریال اعتبار از محل سفر استاندار سمنان هزینه شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی شرق استان سمنان در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه میغان نخستین روستای ایثارگر کشور، مدت‌ها با مشکل راه دسترسی روبرو بود، گفت: بهسازی و ارتقای راه روستایی میغان در دستور کار این اداره کل قرار گرفت.

امیر عمیدی با بیان اینکه پروژه بهسازی راه روستایی میغان در بخش بسطام از مصوبات سفر استاندار سمنان به منطقه بود، بیان کرد: بهسازی راه و کاهش مخاطرات تردد در این محور، از جمله مهمترین مطالبات مردم منطقه بود.

وی با بیان اینکه در طرح جدید پل‌ها، اصلاح هندسی معابر، بهسازی راه و ساماندهی ورودی قلعه آقا و نمد مال صورت گرفته است، تاکید داشت: ارتقای خدمت رسانی به مردم هدف این طرح است.

مدیرکل راه و شهرسازی شرق استان سمنان با بیان اینکه این طرح در مدت پنج ماه اجرایی شده است، گفت: ۷۰ میلیارد ریال برای این طرح هزینه شده است.

عمیدی بیان کرد: اجرای زیرسازی، بهسازی، آسفالت به طول سه هزار و ۵۳۰ متر از جمله اقدامات و عملیات عمرانی این پروژه بوده است.

وی همچنین با بیان اینکه عملیات اجرایی پروژه ۹۲۸ واحدی طرح نهضت ملی مسکن نیز امروز آغاز می‌شود، گفت: قرارگاه امام حسن (ع) کارگزار این طرح خواهد بود.

مدیرکل راه و شهرسازی شرق استان سمنان همچنین بیان کرد: امروز با حضور مسئولان همچنین واگذاری زمین و تجلیل از خانواده معظم شهدا و ایثارگران نیز صورت خواهد گرفت.