ساوه- رئیس سازمان بسیج ادارات و کارمندان کشور گفت: جهاد تبیین تسهیل در امور و اقناع مردم است.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار فضل الله کفیل پیش از ظهر چهارشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان ساوه که در محل فرمانداری ساوه برگزار شد، گفت: ما در دوران دفاع مقدس جنگ نکردیم بلکه دفاع کردیم چرا که یک جنگ نا برابر بر ما تحمیل شد اما دفاع یک فرضیه دینی و کاملاً معنوی بود و برای ما کاملاً این دفاع پذیرفته بود.

رئیس سازمان بسیج ادارات کشور تصریح کرد: با رهبری امام راحل این جنگ نابرابر با وجود همه سختی‌ها به فرصت تبدیل کردیم و کشوری که به دلیل نبودن انسجام و آمادگی و با دست خالی مورد هجوم قرار گرفت امروز به عنوان یک الگو جبهه مقاومت در جهان مطرح است.

کفیل با بیان اینکه رمز بقا و ایستادگی در برابر دشمنان حرکت در مسیر ولایت فقیه است، گفت: رهبری نقش بی بدیلی در تمامیت ارضی کشور، بقا و سلامت مردم دارد.

وی افزود: دفاع مقدس در سه کلمه دفاع، مقاومت و پیروزی خلاصه می‌شود و مردم در این ۴ دهه خوب دفاع و مقاومت کردند و امروز مقاومت ملت ایران تبدیل به جبهه مقاومت در کشورهای یمن و سوریه شده است که در برابر هر ظلمی از سوی دنیای استعماری مقاومت می‌کنند.

رئیس سازمان بسیج ادارات کشور تصریح کرد: امروز مقاومت برای دشمن یک کابوس است و آنچه دشمن را سردرگم کرده و جهان شمول شدن جمهوری اسلامی است.

وی ادامه داد: اسرائیل روزی در منطقه خط و نشان می‌کشید اما امروز در برابر غزه تسلیم شده است و شاهد افول قدرت استعماری هستیم.

سردار کفیل بیان کرد: دشمن بعد از ناکامی دوران دفاع مقدس از مقابله نظامی منصرف شده و از زاویه حرکت سخت و نظامی صحبت نمی‌کند و تغییر رویکرد داده و جنگ ترکیبی به راه انداخته است.

رئیس سازمان بسیج ادارات کشور خاطرنشان کرد: رزم دیروز نظامی بود و اجازه ندادیم یک وجب از خاک کشور تسلیم دشمن شود اما امروز عرصه جنگ نرم و شناختی است پاسخ به این جنگ با جهاد تبیین و شیوه نوین با روش اقناعی است.

سردار کفیل گفت: جهاد تبیین باید در خدمت صادقانه و تسهیل امور مردم است نه تعطیل کردن کار مردم باشد.