اصفهان - رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس استان اصفهان گفت: فردی که در بستر فضای مجازی اقدام به تشویش اذهان عمومی و تحریک مخاطبان خود به ایجاد نا امنی در جامعه می‌کرد، دستگیر شد.

سرهنگ مسعود طریفی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: مأموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان با رصد هوشمندانه در فضای مجازی از اقدام مجرمانه ادمین یکی از صفحات شبکه اجتماعی اینستاگرام با بیش از ۳ هزار دنبال کننده مطلع و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی با بیان اینکه ادمین این صفحه با انتشار مطالب و تصاویر غیر واقعی باعث تشویش اذهان عمومی و تحریک مخاطبان خود به ایجاد نا امنی شده بود افزود: در نهایت فرد مذکور شناسایی و طی هماهنگی با مرجع قضائی احضار که پس از اعتراف به جرم ارتکابی، صفحه وی مسدود و متهم برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس استان اصفهان با اشاره به برخورد قاطع پلیس با عاملان ایجاد ناامنی و تشویش کنندگان اذهان عمومی، از شهروندان خواست در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مجرمانه‌ای در فضای مجازی مراتب را از طریق تماس با مرکز فوریت‌های ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.