بوشهر- فرمانده پایگاه دریایی انصارالحسین(ع) منطقه چهارم نیروی دریایی سپاه گفت: رسانه های دنیا می خواهند فرهنگ و اعتقادات ملت ایران را تحت تأثیر قرار دهند.

به گزارش خبرنگار مهر، ناوسالار یکم پاسدار علیرضا احمدی صبح پنجشنبه در محفل انس با قرآن کریم و خاطره گویی رزمندگان دفاع مقدس با حضور پیشکسوتان جبهه و جنگ در پایگاه دریایی انصار الحسین (ع) منطقه چهارم ثارالله نیروی دریایی سپاه پاسداران با گرامیداشت هفته دفاع مقدس، اظهار داشت: دشمنان در جنگ نرم با استفاده از رسانه‌های خود می‌خواهند فرهنگ و اعتقادات ملت ایران را تحت تأثیر قرار دهند.

فرمانده پایگاه دریایی انصارالحسین (ع) منطقه چهارم ثارالله نیروی دریایی سپاه پاسداران افزود: هفته دفاع مقدس ویژه است چون خود کلاس یادآوری و نهضت آگاه سازی برای نسل جوان است که در آن هشت سال بر کشور چه گذشت.

وی بیان کرد: پیشکسوتان جنگ مجاهدان فی سبیل الله هستند و تکریم از ایثارگری‌ها و مجاهدت‌های آنها وظیفه‌ای همگانی است.

احمدی گفت: پیشکسوتان جبهه دینی بر گردن خود دارند و آن بیان خاطرات نهفته در سینه‌هایشان از دوران دفاع مقدس برای نسل امروز به ویژه پاسداران جوان است.

وی یادآور شد: پایگاه دریایی انصارالحسین (ع) همواره آماده میزبانی و پذیرایی از پیشکسوتان دفاع مقدس است.

یکی از روحانیون و مبلغان دینی در این مراسم گفت: دوران دفاع مقدس یکی از دوران درخشان انقلاب اسلامی

حجت الاسلام عباس حقیقت با بیان اینکه رزمندگان اسلام در دفاع مقدس با فداکاری از ناموس وطن دفاع کردند، افزود: آنها از عزیزترین چیز خود یعنی جانشان گذشتند.

وی بیان داشت: سبقه دینی خود رزمندگان و سخنان ملکوتی امام خمینی (ره) باعث شد آنها به جبهه بپیوندند و از اسلام و نظام اسلامی دفاع کنند.

حقیقت عنوان کرد: نباید دوران دفاع مقدس را فراموش کنیم چون هر زمان در حال جنگ هستیم، زمانی میدان جنگ خشکی و دریا بود و امروز قلم و رسانه و تبلیغات است و ما باید متناسب با جنگ دشمن از ابزار مناسب آن استفاده کنیم.

وی ادامه داد: امروز میدان مبارزه، جنگ نرم و ترکیبی است و دشمن با ابزار رسانه به جنگ اعتقادات ما آمده است که برای غلبه بر دشمن باید مانند دوران دفاع مقدس گوش به فرمان رهبرمان باشیم و به اهلبیت متوسل شویم.

دبیر یگان شهید سلیمانی منطقه چهارم ثارالله نیروی دریایی سپاه پاسداران گفت: پیشکسوتان جبهه و جنگ تجربیات خود را به نسل نوجوان و جوان انتقال دهند.

ناوسالاریکم پاسدار بهرام امیرنژاد افزود: برنامه‌های فرهنگی یگان شهید سلیمانی در طول سال در قالب فراخوان‌های مختلف برگزار می‌شود.

قرائت مجلسی قرآن کریم و بیان خاطرات دوران دفاع مقدس توسط پیشکسوتان جبهه از بخش‌های دیگر این مراسم بود.