کاپیتان تیم ملی هندبال مردان ایران بعد از شکست برابر کویت گفت: تیم ما جوان است و همین باعث شد تا اشتباهات مهلکی داشته باشیم و ضریب اشتباهاتمان بالا برود.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی هندبال مردان ایران صبح امروز جمعه هفتم مهرماه در اولین مسابقه خود در مرحله یک چهارم نهایی بازی‌های آسیایی هانگژو به مصاف تیم کویت رفت و با نتیجه ۲۴ بر ۲۲ مغلوب شد تا کار سختی برای صعود به جمع چهار تیم داشته باشد.

در پایان این دیدار، مجتبی حیدرپور کاپیتان تیم ملی کشورمان پس از شکست تیم ملی هندبال مقابل کویت اظهار داشت: تیم ما متشکل از بازیکنان جوان و میانگین سنی آنها بیشتر از ۲۰ سال نیست و این موضوع باعث شد اشتباهات مهلکی داشته باشیم و ضریب اشتباهاتمان بالا برود.

وی ادامه داد: فکر می‌کنم ۱۵ توپ را خودمان به کویت هدیه دادیم و به ما گل زدند. با این روند طبیعی بود که این بازی را ببازیم.

کاپیتان تیم ملی هندبال گفت: متاسفانه یک جاهایی از بازی چند گل عقب می‌افتادیم که برای جبران باید انرژی بیشتری صرف می‌کردیم و همین صرف انرژی باعث شد که آخر بازی از لحاظ بدنی کم بیاوریم و متاسفانه نتیجه تساوی را با شکست عوض کنیم.

حیدرپور تاکید کرد: ما هنوز نا امید نیستیم و باید ببینیم بازی کره جنوبی و کویت چه می‌شود و شاید اتفاقاتی در نتایج بیافتد که ما بتوانیم با تفاضل گل صعود کنیم.

تیم ملی هندبال مردان ایران فردا شنبه هشتم مهرماه از ساعت ۹:۳۰ و در دومین دیدار در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف تیم قدرتمند بحرین خواهد رفت.