خرم‌آباد - فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان تأکید کرد: دولت و مجلس برای حوزه مسکن، اشتغال، معیشت و… زوج‌ها برنامه‌ریزی لازم را کرده است.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار مرتضی کشکولی امروز شنبه در مراسم اهدای ۲۰۰ جهیزیه به نوعروسان لرستان از سوی بسیج سازندگی با اشاره به جان‌فشانی شهدا برای دفاع از آرمان‌ها و ارزش‌های اسلام و انقلاب، اظهار داشت: الان شاهد و ناظر این جمع نیز شهدا هستند و از برگزاری این مراسم خوشحال هستند.

وی در ادامه با تأکید بر لزوم ترویج فرهنگ ازدواج در بین جوانان و تأکید پیامبر اسلام دراین‌رابطه، عنوان کرد: برای خرید هر سری جهیزیه با ۱۰ قلم کالا، ۴۰ میلیون تومان با تخفیف هزینه شده است.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان، بیان داشت: یکی از برنامه‌ها و سیاست‌های سپاه توجه به مردم و عرصه‌های مردمی است، نظام ما یک نظام مردمی و مردم‌سالار است، در نظام ما مردم اصل است، مردم صاحب نظام و کشور هستند.

سردار کشکولی با بیان اینکه مسئولان نوکر مردم هستند و خوشحال می‌شویم که در جشن شما سهیم و شریک باشیم، هدیه بیاوریم، اظهار داشت: هدیه ما همین اهدای جهیزیه است تا در جشن شما سهیم باشیم.

وی با اشاره به توجه دولت و مجلس به موضوع رفع مشکل مسکن، اشتغال و… زوج‌ها در راستای فرزندآوری، افزود: باید کمک کنیم تا ازدواج جوانان آسان و هزینه ازدواج، مسکن، جهیزیه، معیشت و… برای زوج‌ها کم شود.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان با بیان اینکه هدف دشمن از هم گسیختن نظام خانواده و زندگی زوج‌ها است، افزود: زوج‌ها باید نسبت به یکدیگر محبت داشته باشند، آرامش یکدیگر را فراهم کنند، حمایتگر یکدیگر باشند، سعه‌صدر داشته باشند،

سردار کشکولی همچنین بر لزوم توجه زوج‌ها بر فرزندآوری تأکید کرد و گفت: مسئولان به طور حتم از زوج‌ها حمایت خواهند کرد، سپاه نیز در تأمین مسکن، شغل و… زوج‌ها به طور حتم حمایت خواهد کرد.