ساوه- رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری ساوه از ارائه ۹ هزار کارت پرداخت الکترونیک شهروندی در ۶ ماهه اول سال جاری به شهروندان ساوجی خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی اصغر آرمیده امروز یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به فراهم شدن امکان پرداخت الکترونیکی کرایه اتوبوس‌های شهری از نیمه دوم سال گذشته و بهره مندی اتوبوس‌ها از دستگاه کارتخوان، ارائه کارت پرداخت الکترونیک شهروندی در دستور کار سازمان قرار گرفت.

وی بیان کرد: ارائه کارت‌های شهروندی به دلیل سرعت و سهولت کار در پرداخت الکترونیک، مورد توجه شهروندان قرار گرفت که در نیمه دوم سال گذشته ۱۰ هزار و طی نیمه اول امسال ۹ هزار کارت شهروندی به متقاضیان ارائه شد.

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری ساوه گفت: تسریع در پرداخت کرایه اتوبوس و جلوگیری از اتلاف وقت مسافران شهری، نظارت بهتر بر درآمد حاصل از حمل و نقل عمومی، ارزیابی میزان تقاضا و مدیریت عرضه در راستای ارتقای خدمات رسانی به شهروندان و همچنین کاهش معضلات بهداشتی ناشی از رد و بدل کردن پول نقد، از مهمترین مزایای استفاده از کارت الکترونیک شهروندی است.

آرمیده بیان کرد: شهروندان می‌توانند برای تهیه کارت پرداخت الکترونیک شهروندی به باجه جنب پارک سوار میدان امام خمینی (ره) مراجعه کنند.