خرم‌آباد - مدیرکل آموزش‌وپرورش لرستان از وقوع حادثه رانندگی برای چهار نفر از معلمان این استان در جاده سپیددشت - خرم‌آباد خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، رضا عزتی مدیرکل آموزش‌وپرورش لرستان به همراه مدیر آموزش‌وپرورش منطقه «پاپی» و جمعی دیگر از مسئولان آموزش‌وپرورش استان با حضور در بیمارستان شهدای عشایر از نزدیک پیگیر درمان حادثه‌دیدگان سانحه رانندگی محور سپیددشت به خرم‌آباد شد.

این معلمان در مسیر بازگشت از محل کار در سپیددشت به سمت خرم‌آباد بودند و متأسفانه در پی این سانحه رانندگی، «علیرضا کوچک‌زاده» از فرهنگیان خوشنام این منطقه جان به جان‌آفرین تسلیم کرد و سه فرهنگی دیگر نیز هم اکنون در بخش اورژانس بیمارستان شهدای عشایر بستری هستند.

رضا عزتی با ابراز تسلیت و همدردی با خانواده مرحوم «علیرضا کوچک‌زاده»، گفت: سه معلم دیگر با نام‌های «آزیتا علی‌آبادی»، «سکینه هاشمی نیا» و «سمانه دالوند» هم اکنون در بیمارستان بستری هستند که پس از پیگیری روند درمان آنها و همچنین با اعلام دکتر «حسنی» رئیس بیمارستان شهدای عشایر، وضعیت و حال عمومی این سه معلم پایدار است و روند درمان آنها در بیمارستان شهدای عشایر خرم‌آباد در حال انجام است.