اصفهان- رئیس بنیاد مصطفی(ص) گفت: امیدواریم این بنیاد الگویی برای همکاری‌های علم و فناوری شود و امکانات و ظرفیت‌های خود را در اختیار پیشرفت علم و رفع دغدغه‌های مشکلات مردم قرار دهند.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی صفاری‌نیا شامگاه دوشنبه در آئین اعطای جایزه مصطفی (ص) در چهلستون اظهار داشت: حاضران در این آئین اختتامیه درواقع احترام به علم و عالم گذاشتند و به عالم کامل و برترین برگزیده خدا رسول مکرم اسلام ارج نهادند.

وی ادامه داد: این آئین اهمیت دادن به کسانی است که برای سلامت و امنیت بشر دغدغه دارند و همچنین فرزندان آینده مسیر علم واقعی را بپیمایند.

رئیس بنیاد جایزه مصطفی (ص) با اشاره به همزمانی این آئین با میلاد پیامبر اعظم (ص) که به جشن می‌نشینیم، گفت: به پاس خدمات دانشمندان به بشریت برای دانشمندان آرزوی موفقیت و سربلندی داریم.

وی همچنین از بانیان حقیقی و حقوقی و سایر مسئولان و عوامل اجرایی قدردانی کرد و افزود: از همه افرادی که با نذر و وقف علمی و به عشق رسول اکرم (ص) مردمی‌ترین جایزه مصطفی (ص) را بر تارک هستی ماندگار نمودند و امیدواریم همه خادم مصطفی (ص) باشیم.

صفاری‌نیا خاطر نشان کرد: همکاری و هم افزایی بین نقش آفرینان علم و فناوری یکی از رسالت‌های بنیاد مصطفی بوده و فعالیت‌های مختلف علمی برای دانشجویان و دانشمندان و… تدارک دیده شده که دانشمندان خارجی در آنها نیز حضور خواهند داشت.

وی ادامه داد: امیدواریم بنیاد مصطفی الگویی برای همکاری‌های علم و فناوری شود که امکانات و ظرفیت‌های خود را در اختیار پیشرفت علم و رفع دغدغه‌های مشکلات مردم قرار دهند.