کرمان- رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور گفت: شهید سیدحمیدرضا هاشمی که به درستی به عنوان شهید وحدت و امنیت معرفی شده، جان خود را فدای امنیت و وحدت شیعه و سنی کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار غلامرضا سلیمانی عصر دوشنبه در مراسم نخستین سالگرد شهادت سردار سید حمیدرضا هاشمی، در حسینیه ثارالله کرمان گفت: شهید هاشمی که به درستی به عنوان شهید وحدت و امنیت معرفی شده، جان خود را همراه با شهدای اهل سنت و تشیع فدا کرد.

وی ادامه داد: این مراسم نمونه عینی و مجسم وحدت و همدلی بین ملت بزرگ ایران و وحدت اهل تسنن و تشیع به عنوان یک امت واحده است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور با قدردانی از حضور سران طوایف و عشایر و مولویان اهل تسنن سیستان و بلوچستان در این اجلاسیه بیان داشت: نظام سلطه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی تا امروز فتنه‌های گوناگون و رنگارنگی را برای متوقف کردن مردم و انقلاب اسلامی برنامه‌ریزی کرد و به‌مرحله اجرا درآورد. بلند آوازه بودن و این حسن شهرت ملت ایران در سایه خون شهدای وحدت و امنیت نظیر سردار شهید سیدحمیدرضا هاشمی به دست آمده است.

او با بیان اینکه شهدای عزیز ما دستاوردهای بزرگی برای ایران و ملت بزرگ ما به ارمغان آوردند تصریح کرد: این دستاوردها آنچنان بزرگ هستند که شاید ما نتوانیم عظمت و بزرگی آن را درک کنیم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه شهدا از وحدت، هویت ملی و تمامیت ارضی و میهن و مردم عزیز ما دفاع کردند تصریح کرد: امروز نام ایران در دنیا بلندآوازه است نام یک ملت در دنیا می‌درخشد که آن ملت ایران است که مستقل‌ترین ملت در بین ملت‌های جهان شناخته می‌شود.

وی افزود: امروز یک حکومت مردمی بین حکومت‌های دنیا می‌درخشد که آن جمهوری اسلامی است و وابسته نیست و تحت تأثیر هیچ قدرت بین المللی، به خصوص نظام سلطه قرار ندارد و بلکه در برابر نظام سلطه است و پرچمدار این مقاومت شهید حاج قاسم سلیمانی است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور با اشاره به اینکه بین اهل سنت و تشیع تفاوتی وجود ندارد اظهار داشت: اهل سنت شهدای زیادی تقدیم کرده و نزدیک ۶ هزار شهید اهل سنت در کردستان و در زمان تجزیه طلبی از وحدت و یکپارچگی ایران اسلامی دفاع کردند لذا آن‌ها میهن پرستان واقعی ایران هستند.

وی ادامه داد: همه شهدای عزیز ما امروز نمونه مجسم پاسداری از هویت ملی و میهن‌پرستی محسوب می‌شوند، اما رسانه‌های فارسی‌زبان آمریکایی و اسرائیلی می‌خواهند این حقیقت بزرگ را مسخ کنند و جای جلاد و شهید را جابجا کنند و آن‌ها می‌خواهند بزرگترین خائنان تاریخ معاصر کشور را به عنوان میهن پرست معرفی کنند.