تهران- امام جمعه موقت تهران گفت: آثار اقدامات حوزه عفاف و حجاب باید در جامعه مشهود باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام محمد حسن ابوترابی‌فرد در یکصد و سی ودومین جلسه شورای فرهنگ عمومی استان تهران که با حضور علیرضا فخاری استاندار تهران، سید عباس جوهری معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران و دیگر مسئولان برگزار شد با اشاره به اهمیت جایگاه این شورا، راهپیمایی جاماندگان اربعین را حاصل مصوبات این شورا در سال‌های گذشته دانست و اظهار داشت: این مراسم امسال در سطحی گسترده‌تر و با مشارکت بیش از ۳۰ درصدی مردم نسبت به سال‌های قبل برگزار شد و فضای واقعی فرهنگی تهران را به نمایش گذاشت.

وی با بیان اینکه این اجتماع بزرگ‌مردمی به‌دور از هرگونه حاشیه و اتفاق خاصی برگزار شد، از زحمات استاندار تهران و تدابیری که در راستای تأمین امنیت مردم از سوی دستگاه‌های ذی‌ربط اتخاذ شد، تقدیر و تشکر کرد.

امام جمعه موقت تهران عنوان کرد: باید به نحوی برنامه ریزی کنیم تا در سال‌های آینده با استفاده از ظرفیت این‌اجتماع عظیم‌مردمی، شاهد ارتقا سطح معرفت، بصیرت و افزایش سطح فرهنگ عمومی در تهران باشیم.

ابوترابی‌فرد در مورد مباحث مربوط به حوزه عفاف وحجاب گفت: اقدامات ما در این حوزه باید به گونه‌ای باشد که بتوانیم شاهد آثار آن در سطح جامعه باشیم.