شهرکرد_مدیرکل دفتر منسوجات و پوشاک وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: مشکل بیکاری در کشور با تولید پوشاک قابل حل است، تعدادی از اهالی روستاهای کشور به حوزه تولید پوشاک ورود پیدا کرده‌اند.

به گزارش خبرنگار مهر، محسن گرجی صبح چهارشنبه در دیدار با جمعی از کارکنان اداره‌کل صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه احیای واحدهای راکد ستاد تسهیل و رفع موانع تولید می‌تواند راهگشا باشد، اظهار کرد: وزارت صنعت، معدن و تجارت آمادگی دارد که واحدهای نساجی راکد و نیمه راکد را احیا کند.

مدیرکل دفتر منسوجات و پوشاک وزارت صنعت، معدن و تجارت با اشاره به اینکه شاهد ناترازی در بافت پارچه و رنگ‌آمیزی نخ در زنجیره نساجی در کشور هستیم، یادآور شد: زیرساخت‌های لازم برای تبدیل تمام نخ تولیدی در کشور به پارچه را نداریم و باید این زیرساخت‌ها تقویت شود.

وی با بیان اینکه برای رنگ‌آمیزی پارچه و نخ نیازمند آب هستیم، گفت: برخی استان‌ها با مشکل تأمین آب مواجه نیستند، می‌توانیم سرمایه‌گذاران را برای سرمایه‌گذاری در این بخش سوق دهیم.

گرجی تاکید کرد: مشکل بیکاری در کشور با تولید پوشاک قابل حل است، تعدادی از اهالی روستاهای کشور به حوزه تولید پوشاک ورود پیدا کرده‌اند و اشتغال مناسبی را در این حوزه شاهد هستیم و در چهارمحال و بختیاری نیز این پتانسیل وجود دارد.