ساری- رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به خدمات و تلاش های آیت الله صالحی گفت:وی عالم برجسته و وارسته ای بوده است.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله صادق آملی لاریجانی شامگاه چهارشنبه در مراسم سیزدهمین سالگرد ارتحال آیت الله سیدموسی صالحی و همچنین یادواره ۸۰ شهید طلبه مازندران در امامزاده یحیی (ع) ساری، با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی مرهون تلاش عالمان وارسته است، افزود: حضرت امام راحل برای روحانیان جوان راه را گشوده‌اند.

وی با بیان اینکه طلاب در رعایت تقوای الهی و تهذیب و ارشاد به دیگران مسئولیت سنگینی دارند، تاکید کرد: برای اعتلای دین مبین اسلام و تربیت انسان‌های صلاح، علما و روحانیون تلاش‌های فراوانی داشته‌اند.

وی شناخت نعمات الهی را از بزرگترین سرمایه‌ها دانست وبا گرامیداشت یادو خاطره شهیدان، آن را از سرمایه‌های ملت دانست و گفت: باید مقام و عظمت شهیدان را ارج نهاد.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به اینکه آیت الله صالحی در مسیر رضای خداوند حرکت می‌کرد از وی به عنوان عالم برجسته و وارسته ای یاد کرد که در راه اعتلای دین اسلام به فوز عظیم دست یافت.

آیت الله لاریجانی با اشاره به تلاش و مجاهدت آیت الله صالحی گفت: شهدا در میان ملت، راه را برای خودشناسی باز کردند و شناخت این مقامات الهی بزرگترین نعمت است.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با اظهار اینکه آیت الله صالحی وقت و تلاش خود را صرف تربیت طلاب کرده‌اند، گفت: وی از روحانیان برجسته به شمار می‌رود.