فسا - امام جمعه فسا گفت: دشمنان جمهوری اسلامی با اجیر کردن مُزدوران داخلی و خارجی،شایعه پراکنی‌های پایان ناپذیر و وارونه جلوه دادن حقایق راه به جایی نخواهند بُرد چرا که مردم ما هوشیار هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حسین جمالی زاده در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرستان فسا با اشاره به اینکه در دیدار مسئولان نظام، سفرای کشورهای اسلامی و میهمانان کنفرانس وحدت اعم از تأثیر گذاران اهل سنت و شیعه از سراسر جهان اسلام در روز میلاد پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله با مقام معظم رهبری حضور داشته، اظهار کرد: در این محفل با عظمت محور فرمایشات معظم له وحدت و اتّحاد امت اسلام بود.

وی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب که فرمودند تأمل کنید ببینید موافق اتحاد امت اسلام و کشورهای اسلامی کیست و دشمن و مخالف وحدت و اتحاد کیست؟ بیان داشت: به گفته رهبری عزیز، آمریکا و صهیونیست‌ها از جهان اسلام حتی از مصر و عربستان کینه دارند، زیرا اینها نگذاشتند نقشه نیل تا فرات اسرائیل محقق شود.

خطیب جمعه فسا ابراز کرد: امروز دشمنان، با تمام توان و برنامه ریزی به میدان آمده‌اند تا مانع وحدت و اتحاد امت اسلام و کشورها شوند و با اجیر کردن مزدوران سست ایمان کارکشته خارج و داخل در موضوعات مختلف یک هجمهٔ هم جانبهٔ رسانه‌ای در فضای مجازی و شبکه‌های ماهواره‌ای به پا کرده‌اند.

حجت الاسلام جمالی زاده عنوان کرد: این مزدوران با شایعه پراکنی‌های مستمر پایان ناپذیر، تهمت، افترا و وارونه جلوه دادن واقعیات، جنگ شناختی و ادراکی بر علیه انقلاب، نظام، مردم و کشور به راه انداخته‌اند که در این مرحله هم مردم ما با هوشیاری و استقامت و تبیین و روشنگری، نخواهند گذاشت این انقلاب که ثمره خون شهدای عزیزمان است آسیب ببیند.