پارس‌آباد - امام جمعه شهرستان پارس‌آباد گفت: ضروری است تا مسائل و مشکلات ورزش و جوانان پارس‌آباد با حضور میدانی مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل بررسی و برطرف شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام علی اکبر باقری بنابی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه پارس آباد با اشاره به بی توجهی و بی مهری مدیرکل ورزش و جوانان اردبیل نسبت به ورزش شهرستان پارس‌آباد اظهار کرد: مدیرکل ورزش و جوانان استان هر چه سریع‌تر با حضور میدانی در خصوص رفع مشکلات ورزش شهرستان پارس آباد اقدام کند.

وی با تبریک هفته نیروی انتظامی خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی حافظ امنیت، آسایش و آرامش مردم و مظهر اقتدار است.

امام جمعه پارس آباد افزود: هفته ناجا فرصتی برای بیان خدمات و اقدامات نیروی انتظامی و قدردانی از تلاش‌های شبانه روزی نیروهای انتظامی در ایجاد و تأمین امنیت جامعه است.

حجت الاسلام باقری بنابی با اشاره آبگرفتگی معابر و محلات بر اثر شدت بارش‌های اخیر در پارس آباد بیان کرد: شهرداری و شورای اسلامی شهر نقاط حادثه خیز را شناسایی و نسبت به رفع آن اقدام کنند.

خطیب جمعه پارس آباد با اشاره به اهمیت و ضرورت رعایت حجاب و عفاف در جامعه تصریح کرد: حجاب و عفاف یکی از ضروریات دین مقدس اسلام و عاملی برای تقویت و تحکیم بنیان خانواده و همچنین باعث وقار مردان و زنان می‌شود.

باقری بنابی ادامه داد: پایبندی به موازین شرعی، قناعت، ساده زیستی و عفو و گذشت باعث تحکیم و استوار ماندن خانواده سبب می‌شود.

وی با دعوت خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی، تاکید کرد: تقوای الهی زمینه سعادت دنیا و آخرت است و دستیابی به سعادت واقعی در رعایت تقوای الهی است.