یزد- فرماندار بهاباد با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای نیروی انتظامی و حافظان امنیت گفت: نیروی انتظامی حافظ امنیت و پاسدار جان و ناموس مردم است.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا تیموری، صبح شنبه در آئین صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی بهاباد اظهار داشت: نیروی انتظامی حافظ امنیت و پاسدار جان و ناموس مردم است و حمایت و تقویت پلیس، حمایت و تقویت امنیت کشور است.

وی بیان کرد: با وجود شیطنت‌ها و تبلیغات سوء دشمنان و نقشه آنان در تضعیف نیروهای انتظامی شاهد هستیم که نه تنها از ارزش و اعتبار نیروهای انتظامی کاسته نشده بلکه آنان در کنار مردم و فدایی مردم بوده و تلاش کردند تا به مردم عادی آسیبی نرسد.

فرماندار بهاباد بیان کرد: نیروی انتظامی با همه چالش‌های سالهای گذشته با همت بلند و عزم و اراده و مردمی بودن و انگیزه های الهی در حین عزت و افتخار توانسته اند دین خود را به کشور ادا کنند و باعث افتخار شوند.

وی افزود: امیدواریم نیروی انتظانی با بررسی عملکرد خود در جهت ارتقای امنیت و مردمی بودن از هوشیاری بیشتری در همه عرصه ها بیش از پیش تلاش کند.

تیموری با بیان اینکه امروز مردم و مسئولان قدردان مجاهدت‌ها و زحمات نیروهای نظامی و انتظامی هستند، عنوان کرد: آمارها آمارها نشان از اعتماد کامل مردم به نیروهای نظامی و انتظامی دارد.

فرماندار بهاباد در بخش دیگری از سخنان خود از فرماندهی و پرسنل نیروی انتظامی شهرستان بهاباد که شبانه روز برای امنیت و آرامش مردم تلاش می‌کنند قدردانی کرد و افزود: عملکرد نیروی انتظامی در شهرستان مطلوب و مورد اعتماد مردم است.