قزوین- مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قزوین از ارائه خدمات درمانی به بیماران نیازمند و صعب‌العلاج واجد شرایط جمعیت هلال احمر در قزوین خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، حسین خوئینی اظهار کرد: در شش ماهه نخست امسال بیش از هفت میلیارد ریال از محل بودجه تخصیصی سازمان به بیماران نیازمند و صعب‌العلاج خدمات درمانی ارائه شده است.

وی افزود: این خدمات شامل کمک هزینه دارو و درمان، کمک هزینه اروتز و پروتز، کمک هزینه بیمارستان، کمک هزینه تأمین وسایل بهداشتی و درمان سرپایی و … برای بیماران معسر و صعب‌العلاج براساس آئین نامه خدمات حمایتی-درمانی سال ۱۴۰۲ جمعیت هلال احمر است.

خوئینی اشاره کرد: بیش از ۳۶۸ نفر از جامعه هدف که توان تأمین هزینه‌های درمان و دارویی خود را نداشتند در ۶ ماهه اول سال جاری از این خدمات درمانی جمعیت هلال احمر بهره مند شده‌اند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان قزوین افزود: در جهت کمک حداکثری به بیماران نیازمند تلاش می‌شود علاوه بر مبالغ تخصیص داده شده از سوی سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر از ظرفیت خیرین و سازمانهای مردم نهاد استان نیز استفاده شود.

وی در پایان عنوان کرد: از خیرین نیک اندیشی که تمایل به کمک به بیماران معسر و صعب‌العلاج را دارند تقاضا داریم با مراجعه به نزدیکترین شعبه یا دفتر نمایندگی جمعیت هلال احمر کمک‌های خود را به این بیماران اهدا کنند.