بندرعباس - سرپرست ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد هرمزگان از تبیین فرهنگ مهدویت و انتظار به عنوان بخشی از رسالت مهم کانون های فرهنگی هنری مساجد نام برد.

به گزارش خبرنگار مهر، اسلام خواجه یی پیش از ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران در حاشیه برگزاری آیین تودیع و معارفه مدیر بنیاد مهدویت استان هرمزگان ضمن تبریک حماسه غرورآفرین حماس و شکست مفتضحانه رژیم غاصب صهیونیستی، از فرهنگ انتظار و مهدویت به عنوان نسخه نجات بخش جامعه بشری یاد کرد.

وی با اشاره به اینکه دین مبین اسلام در این منظر با آیات و روایات متعدد وجود منجی آخرالزمان را اثبات کرده است، افزود: اگر امروز می خواهیم به سعادت و تعالی برسیم باید دنباله روی فرهنگ اصیل مهدویت باشیم.

سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان هرمزگان به فلسفه شکل گیری کانون های فرهنگی هنری مساجد پرداخت و گفت: تبیین فرهنگ مهدویت و انتظار بخشی از رسالت کانون هاست.

وی با بیان اینکه در طول سال برنامه های متنوعی با موضوع مهدویت و انتظار با بهره گیری از ابزار هنری در سطح کانون های فرهنگی هنری مساجد اجرا می شود، اضافه کرد: راه اندازی کانون تخصصی مهدویت در کانون فرهنگی هنری فاطمه الزهرا(س) شهرستان رودان با هدف پیگیری و اجرای منظم و هدفمند برنامه های مهدوی بوده است.